کارگری دختر مراکشی بر سر ساختمان نیمه‌کاره پا به پای پدر +ویدئو، عکس

© AP Photo / Rahaf Mohammed Alqunun/Human Rights Watchکارگری دختر مراکشی بر سر ساختمان نیمه‌کاره پا به پای پدر +ویدئو، عکس
کارگری دختر مراکشی بر سر ساختمان نیمه‌کاره پا به پای پدر +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
اشتراک
سلما بدون خجالت در کنار پدرش کارگری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر دختر مراکشی که پا به پای پدرش در ساختمان‌های نیمه‌کاره کارگری می‌کند، مورد توجه کاربران فضای مجازی واقع شده است.

View this post on Instagram

A post shared by ramzefarda (@ramzefardanews)


سلما دختر ۲۴ ساله مراکشی است، که بدون هیچ خجالتی از ساعت ۶ صبح در ساختمان‌های در حال ساخت به پدرش یاری می‌رساند.

شاید کمتر دختری بتواند در شرایط طاقت‌فرسا و فشار کاری دوام بیاورد، اما سلما در پروژه‌های ساختمانی حضور یافته و به پدرش کمک می‌کند.

این دختر بخاطر کار کردن در کنار پدرش در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی بسیار مشهور شده و طرفدارانش وی را یک دختر قهرمان می‌خوانند.
سلما درباره کمک به پدرش گفته است، هنگامی که پدرش را تنها در حال کار و زحمت دیده ناراحت شده و به همین دلیل تصمیم گرفته به پدرش کمک کند.

View this post on Instagram

A post shared by @mahdenoor_hashem43


تعدادی از کاربران آرزو داشتن چنین دختری را داشته و عده‌ای دیگر بیان می‌کنند ممکن است در ایران نیز دختران هستند که این توانایی‌ها را داشته باشند. برخی دیگر بیان می‌کنند در ایران نیز دختران بسیاری مانند سلما به کار و تلاش مشغولند بعضی از کاربران نیز عامل کار نکردن را خجالت نمی‌دانند، بلکه تنبلی را عامل اصلی کار نکردن دانستند و خجالت را برای تنبلی بهانه می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала