اسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته ای ایران است

© Photo / Twitter / Pražský hrad - Kancelář prezidenta republikyاسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته ای ایران است
اسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته ای ایران است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
اشتراک
نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل اعلام نمود که اسرائیل طرفدار راه حلی دیپلماتیک است که در واقع مانع از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته ای شود.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل در سخنانی اعلام نمود که اسرائیل طرفدار حل و فصل دیپلماتیک اوضاع پیرامون برنامه هسته ای ایران است که از تبدیل ایران به یک کشور هسته ای جلوگیری می کند.
ادعای وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
ادعای وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران
جیلاد اردان، نماینده دائم دولت اسرائیل در سازمان ملل متحد، روز سه شنبه در جلسه شورای امنیت سازمان جهانی این موضوع را اعلام کرد و گفت که اسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته ای ایران است.
از ماه آوریل، مذاکراتی در وین بین ایران و اعضای گروه "پنج" (روسیه، بریتانیا، آلمان، چین و فرانسه) در مورد احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد برنامه هسته ای ایران در جریان است.
طرفین در مورد لغو تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، انجام تعهدات خود در حوزه هسته ای و بازگشت ایالات متحده به برجام بحث می کنند.
نمایندگان کشورهای طرف قرارداد نیز بدون مشارکت ایران رایزنی های جداگانه ای با فرستادگان آمریکایی انجام می دهند. در ابتدا، انتظار می رفت که هیئت ها کار را در پایان ماه مه، سپس در ابتدای ماه ژوئن به پایان برسانند.
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در ۲۱ سپتامبر گفت که مذاکرات برای از سرگیری کامل توافق هسته ای طی چند هفته دوباره در وین آغاز می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала