برنامه بانک بزرگ روسیه در خلیج فارس

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر برنامه بانک بزرگ روسیه در خلیج فارس
برنامه بانک بزرگ روسیه در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
اشتراک
بانک بزرگ روسی «اسبربانک» گواهی رسمی برای افتتاح دفتر در ابوظبی را اواخر ماه ژوئن دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اما تا اوایل دسامبر اولین شعبه بانک روسی در خلیج فارس در حالت آزمایشی کار می کند.
آندری اگاروف، رئیس کل Sberinvest Middle East Limited در حاشیه سومین اجلاس اقتصاد اسلامی روسیه که در شهر گروزنی چچن برگزار شد در گفتگو با اسپوتنیک در خصوص برنامه ها و جهات کار این دفتر در امارات، کار با سرمایه گذاران در جهان عرب و همچنین درباره برنامه های توسعه بعدی اکوسیستم اسبر در خاورمیانه شرح داد.
به گفته ی وی دو جهت اصلی وجود دارد که اسبربانک روی آن متمرکز است: هدف اصلی ما جذب سرمایه از خاورمیانه به روسیه است. اکنون کار با بنیاد های بزرگ در منطقه خاورمیانه در حال انجام است، ما معاهده های مشترک همراه با اسبربانک در روسیه داریم. ثانیا این سرمایه گذاری اسلامی است. در اینجا ما در دو جهت کار می کنیم. اول ساختاربندی معاهده ها برای سرمایه گذارها. دوم جذب سرمایه از کشورهای خاورمیانه. ما امیدواریم که پس از ایجاد شاخص شرعی بتوانیم محصولاتی را ایجاد کنیم که برای سرمایه گذاران منطقه جذاب باشد.»
اگاروف خاطرنشان کرد: « ما روی کشورهایی تمرکز کرده ایم که عظیم ترین منابع سرمایه را در منطقه دارند. در حال حاضر این کشورها شامل امارات، قطر و عربستان هستند. این کشورها برای ما کلیدی محسوب می شوند. ضمن اینکه کشورهای دیگر منطقه هم برای ما جالب توجه اند جایی که توجه به سرمایه گذاری در روسیه دیده می شود. بنابراین دفتر ما در ابوظبی، مرکزی برای ارتباط متقابل با سرمایه گذاران در منطقه خواهد بود.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала