اخلالگران نظام اقتصادی در ایران دستگیر شدند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2021
اشتراک
کارشناس: این افراد با برداشت غیر‌مجاز ۱۵۰۰میلیارد‌ ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری در بورس کرده بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳ نفر که با برداشت غیر‌مجاز ۱۵۰۰میلیارد‌  ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری دربورس کرده بودند، خبر داد.
وی در ادامه افزود: «مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه 3 نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که سبب اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.
حریری: اختلاس نیست چون پول در مملکت نیست+فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2020
حریری: اختلاس نیست چون پول در مملکت نیست+فیلم
در تحقیقات صورت‌گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیئت مدیره بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیارد ریال را به‌صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری در بورس و بانک‌ها کردند.
با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از تضییع حقوق سپرده‌گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه مراتب به‌صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفت و با اخذ مجوزهای قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.
در ادامه با پیگیری‌های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری‌شده توسط متهمان شامل 5 دستگاه خودروی خارجی، 3 باب مغازه تجاری، 7 باب آپارتمان و 4 باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض‌الحسنه بازگردانده شد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала