هشدار سوئیس به شهروندان در خصوص بحران برق

© Photo / AP/Denis Farrellدکل برق
دکل برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2021
اشتراک
مقامات سوئیس به مردم و شرکت های بزرگ صنعتی بزرگ هشدار دادند که ممکن است مجبور شوند زمستان امسال در مصرف برق صرفه جویی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات سوئیس به مردم و شرکت های بزرگ صنعتی بزرگ هشدار دادند که ممکن است مجبور شوند زمستان امسال در مصرف برق صرفه جویی کنند.
از اینرو حدود ۳۰ هزار شرکتی که هر یک بیش از ۱۰۰ هزار کیلووات ساعت در سال برق مصرف می کنند نامه‌ای از اوسترال (سازمان مدیریت بحران) دریافت کرده اند. در این نامه از آنها خواسته شده است در صورت کمبود نیرو، مصرف برق را ۱۰ تا ۳۰ درصد کاهش دهند.
اسلامی: قصد داریم تا 50 درصد از نیازهای برق کشور را از طریق اتمی تامین کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اسلامی: قصد داریم تا 50 درصد از نیازهای برق کشور را از طریق اتمی تامین کنیم
در صورت از کارافتادن تأسیسات برق، احتمالا سوئیس با دو روز خاموشی روبرو خواهد شد. حل این مشکل شاید فقط با واردات برق رفع می‌شد، اما کشور سوئیس دسترسی به بازار انرژی اروپا ندارد.
  سازمان مدیریت بحران اعلام کرده که در صورت بروز این رویداد کاربران صنعتی باید مصرف برق را کاهش دهند، مصرف کنندگان و تاسیساتی مانند استخرهای شنا باید برق کمتری مصرف کنند.
اگر بهرحال، سوئیس با بحران برق روبرو شود، ضرر آن برای کشور تا 4 میلیارد فرانک سوئیس (4,33 میلیارد دلار) خواهد بود.
برای رفع بحران برق در کشور، انجمن شرکت های برق سوئیس پیشنهاد می کند حدود 2000 نیروگاه کوچک گازی ساخته شوند. این نیروگاهها در سراسر خاک سوئیس در زمان کمبود برق کار خواهند کرد. این استراتژی درازمدت باید تا سال 2050 اجرا شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала