ماجرای بدهی ۶۰ میلیاردی رسانه ملی ایران به وزارت ورزش و جوانان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای بدهی ۶۰ میلیاردی رسانه ملی ایران به وزارت ورزش و جوانان +عکس
ماجرای بدهی ۶۰ میلیاردی رسانه ملی ایران به وزارت ورزش و جوانان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2021
اشتراک
صدا و سیمای ایران به وزارت ورزش و جوانان این کشور بدهکار شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر بدهی سنگین ۶۰ میلیاردی سازمان صدا و سیما به وزارت ورزش جوانان به دلیل ندادن سهم درآمد از تبلیغات به هنگام پخش مسابقات ورزشی، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
در سال‌های گذشته همواره بر سر پرداخت سهم وزارت ورزش از درآمدهای تبلیغاتی پخش مسابقات ورزشی بحث‌‌هایی صورت گرفته و مسئولان ارشد ورزش ایران هیچگاه نتوانستند از حقوق مالی این وزارت‌خانه دفاع کنند و سهم ورزش‌ خود را از محل درآمدهای میلیاردی صدا و سیما که از مسیر پخش مسابقات ورزشی به دست می‌آید، دریافت کنند.
مسئولین ورزشی بارها و بارها با استفاده از روش‌های مختلف حتی با راه ندادن دوربین‌های صدا و سیما به استادیوم‌های ورزشی پایداری کردند، اما در نهایت با صدور دستور از بالا دوربین‌ها مجددا به ورزشگاه‌ها راه پیدا کردند و در این بین سهم ورزش باز هم نادیده گرفته شد. گفته می‌شود ماجرا هنوز ادامه داشته و وزارت ورزش از سال ۱۳۹۹ طبق قانون برنامه و بودجه نوشته شده امیدوار است صدا و سیما بتواند آن را پرداخت کند.
تعدادی از کاربران خواستار پرداخت این بدهی به وزارت ورزش شدند و عده‌ای بیان می‌کنند این مبلغ بسیار زیاد است و باید قسط بندی شود و پرداخت آن به طول می‌انجامد. برخی دیگر با اشاره به قانونی شدن پرداخت سهم وزارت ورزش و جوانان بیان می‌کنند، این بدهی اگر پرداخت نشود ممکن است صدا و سیما چندین برابر آن را بخاطر کار نکردن با این وزارت‌خانه ضرر کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала