فوربس آشکار کرد: روسیه اروپا را به خاطر استکبار "مجازات" کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev فوربس آشکار کرد: روسیه اروپا را به خاطر استکبار "مجازات" کرد

فوربس آشکار کرد: روسیه اروپا را به خاطر استکبار مجازات کرد
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2021
اشتراک
فوربس در مقاله ای می نویسد که تمایل اروپا برای حرکت ناگهانی به سمت انرژی سبز متکبرانه بود.
به گزارش اسپوتنیک، فوربس در مقاله ای می نویسد اروپا هزینه فعالیت های استکبارانه خود را (در زمینه انرژی) پرداخته و اسیر بحران گاز شده است، در حالی که روسیه کارت های برنده خود را در بازار می فروشد.
پوتین: روسیه آماده برای تثبیت بازار جهانی انرژی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2021
پوتین: روسیه آماده برای تثبیت بازار جهانی انرژی است
این مقاله می گوید: "درس اصلی این است: انجام تحولات در بخش انرژی بدون ایجاد تعداد کافی از ظرفیت های اصلی قابل اطمینان و مقرون به صرفه، غیرممکن است."
نویسندگان این مقاله در خصوص جایگزینی انرژی در اروپا تأکید کردند که تمایل به تغییر ناگهانی انرژی سبز باعث تضعیف اروپا در منطقه شده است.
با این وجود، اقدامات روسیه در این مقاله، "پوکر انرژی" نامیده می شود. علیرغم این واقعیت که فوربس م وثر بودن پروژه های مسکو (از جمله نورد استریم 2) را به رسمیت شناخته است، این نشریه نتوانست از شعارهای رایج در رسانه های غربی در مورد نفوذ روسیه در افزایش قیمت گاز در اروپا بگذرد.
فرانس تیمرمنس، نایب رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که گازپروم به تعهدات خود در قبال تامین سوخت به اتحادیه اروپا عمل می کند و همچنین این نظریه را که مسکو به هر نحوی در بازار دستکاری می کند را رد کرد. ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه نیز بارها اعلام کرده است که این کشور همواره یک منبع قابل اعتماد برای مصرف کنندگان انرژی در اروپا و آسیا بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала