زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران +عکس

CC BY 2.0 / Marco Verch Professional Photographer and Speaker / Golden Bitcoin, padlock and flag of Chinaزنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران +عکس
زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2021
اشتراک
آمریکا دسترسی ایران را به رمز ارزها مسدود می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار خبری مبنی بر اقدامات وزارت خزانه‌داری آمریکا بر علیه صرافی‌های رمز ارز و کیف‌های دیجیتال در کشورهای تحت تحریم با واکنش و نگرانی از سوی کاربران و فعالان بازار سرمایه ارز دیجیتال همراه شده است.

در این اقدامات صرافی‌های رمز ارز و شرکت‌های ارائه دهنده کیف‌های دیجیتالی را وادار کرده تا با استفاده از ابزار و فناوری موقعیت‌یابی جغرافیایی، دسترسی کشورهای تحت تحریم‌ آمریکا را مسدود کنند.

این وزارت خانه اعلام كرده است که تمهیداتی نیز برای کمک به صنعت ارزهای مجازی انديشيده شده تا از سوء‌استفاده افراد تحریم شده و دیگر عاملان غیرقانونی جلوگيرى شود.

تعدادی از کاربران با دیدن واژه تحریم با ناراحتی واکنش نشان می‌دهند و تعدادی دیگر گرانی در ذهنشان تداعی شده و به آن واکنش منفی دارند. همچنین برخی از کاربران که در وضعیت کنونی با خرید و فروش ارزهای دیجیتال کسب درآمد می‌کنند، بار دیگر به گره افتادن در کارشان اشاره دارند، اما برخی با ارائه راه حل نقش آرام کردن سایرین را ایفا می‌کنند و بعضی بر این باورند، اخبار تحریم کذب بوده و بهانه‌ای برای گرانی‌ست و یا تغییراتی در راستای سیاست دولت ایران در مقابه با کشورهای منطقه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала