ثبت نام ۳ میلیون نفر برای دریافت اینترنت هدیه «آموزش مجازی»

© Depositphotos.com / Mikdamاینترنت
اینترنت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2021
اشتراک
کارشناس: حدود ۲ میلیون شماره مربوط به دانشجویان و طلاب در اختیار اپراتورها قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات از ثبت‌نام حدود ۳ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت هدیه ویژه آموزش مجازی برای اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان، دانشجویان و طلاب خبر داد.
وی در ادامه افزود: « با توجه به پایان فرایند ثبت‌نام دریافت بسته‌های اینترنت هدیه برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، شماره‌ تلفن متقاضیانی که ثبت‌نام آنها در سامانه مرتبط با موفقیت انجام شده، به اپراتورها ارسال شده تا اقدامات فنی لازم جهت فعال‌سازی بسته‌ها برای آن‌ها صورت پذیرد.
پیام رسان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
چگونه نرخ قیمت اینترنت برای کاربران ایرانی محاسبه می شود؟
برهمین اساس تا این لحظه در مجموع، در حدود ۲ میلیون شماره مربوط به دانشجویان و طلاب، حدود ۸۵۰ هزار شماره مربوط به معلمان و حدود ۱۲۰ هزار شماره مربوط به اساتید دانشگاه و حوزه در اختیار اپراتورها قرار گرفته و فرایند فعال‌سازی بسته‌ها توسط اپراتورها نیز از هفته گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است.
حدود ۲ سال قبل و با آغاز پاندومی کرونا، دولت تصمیم گرفت برای حفاظت از سلامت دانش آموزان و معلمان، آموزش کشور را به سمت مجازی شدن پیش ببرد. توسعه یک پلتفرم برای تبدیل شدن به شبکه دانش آموزی از جمله اولین اقداماتی بود که توسط اپراتورها انجام شد.
از همان زمان وزارت ارتباطات برای کمک به آموزش مجازی و دسترسی عادلانه همگانی به این امکان بسته‌های اینترنت برای دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و طلاب طی چند مرحله بسته‌های اینترنت در نظر گرفت و در فواصل مختلف به آن‌ها ارائه شد.
​تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان امکانی بود که وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت برای روشن نگه داشتن چراغ آموزش در کشور در چند مرحله به دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه و حوزه اختصاص داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала