نشست سران شورای امنیت روسیه، آمریکا و اسرائیل در خصوص ایران

© Sputnik / Vladimir Astapkovichنشست سران شورای امنیت روسیه، آمریکا و اسرائیل در خصوص ایران
نشست سران شورای امنیت روسیه، آمریکا و اسرائیل در خصوص ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
سفیر اسرائیل در روسیه اعلام کرد که جزئیات نشست سران شورای امنیت روسیه، آمریکا و اسرائیل در حال هماهنگی است.
 به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بن زوی، سفیر اسرائیل در روسیه گفت: اسرائیل، روسیه و آمریکا برای برگزاری نشست سران شورای امنیت که در آن درباره مسائل سوریه و اوضاع پیرامون ایران گفتگو خواهند کرد، توافق کردند.
طرح تل آویو برای  جنگ علیه ایران بدون مشارکت اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
گزارش و تحلیل
طرح تل آویو برای جنگ علیه ایران بدون مشارکت اسرائیل
وی افزود: تاریخ و مکان دیدار سران شورای امنیت روسیه، اسرائیل و آمریکا  پس از مذاکرات پوتین و بنت در سوچی در 22 اکتبر مشخص خواهد شد.
الکساندر بن زوی گفت: این موضوع در حال حاضر تنها یک ایده است و هنوز نه تاریخ و نه مکانی برای آن مشخص شده است. ما از طرف خود آماده میزبانی هیئت ها هستیم، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است."
سفیر اسرائیل در روسیه تاکید کرد: امیدوارم در سفر نخست وزیر (به روسیه) تصمیم در این باره اتخاذ شود. در این مرحله تنها توافق و تفاهم وجود دارد که این (دیدار) انجام شود، اما این موضوع هنوز به توافق نرسیده است. موضوعات سوریه، ایران و دیگر مسائل منطقه خاورمیانه از موضوعات این دیدار خواهد بود."
پیشتر یائر لاپید، وزیر امور خارجه اسرائیل به اسپوتنیک گفته بود که اسرائیل، روسیه و ایالات متحده در حال بررسی احتمال از سرگیری رایزنی های سه جانبه در سطح سران شوراهای امنیت هستند، جلسه آتی ممکن است در ماه اکتبر برگزار شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала