راز نشاط یکی از مراجع تقلید ایرانی در ۹۶ سالگی +عکس

© Depositphotos.com / Monkeybusinessراز نشاط یکی از مراجع تقلید ایرانی در ۹۶ سالگی +عکس
راز نشاط یکی از مراجع تقلید ایرانی در ۹۶ سالگی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
آیت‌الله نوری همدانی جوانان را به مسابقه کوهنوردی دعوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی صحبت‌های آیت‌الله حسین نوری همدانی یکی از مراجع تقلید ایران در دیدار با وزیر ورزش این کشور در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر شده که در آن از راز شادابی خود در سن ۹۶ سالگی سخن گفته و این موضوع مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفته است، او به دلیل پایبندی و استمرار ورزیدن به ورزش در حال حاضر از نظر فشار‌های قلبی و عروقی در امان مانده و نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کند و پزشکان نیز این مساله را تایید کردند.

وی در ادامه بر ضرورت تغذیه سالم اشاره داشته و گفته که در برخی از موارد مانند کوهنوردی حاضر است با جوانان امروزی مسابقه دهد. آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت همگانی شدن ورزش بیان کرد: «ورزش مستمر و مداوم سبب بالا رفتن نیروی جسمانی شده و اگر استمرار در آن نباشد ضعف و سستی را به همراه خواهد داشت.»

تعدادی از کاربران با انتقاد از این مرجع تقلید وی را به صحبت‌های تکراری و افسرده شدن مردم متهم می‌کنند، اما عده‌ای بیان کردند عملکرد اشتباه دولت و مراجع موجب بی‌‌اعتمادی مردم شده است،. برخی دیگر از کاربران که مسن‌تر هستند و هنوز با آیت‌الله نوری همدانی پایبند هستند و او را مرجع تقلید خود می‌دانند به بیاناتش واکنش مثبت نشان می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала