حواشی و ماجرای مرگ بانوی خواننده تونسی +ویدئو

© Depositphotos.com / Buurserstraat38حواشی و ماجرای مرگ بانوی خواننده تونسی +ویدئو
حواشی و ماجرای مرگ بانوی خواننده تونسی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
انتشار ویدئویی از اتفاق ناگوار بر روی صحنه برای خواننده تونسی، با واکنش‌های کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، منیره حمدی خواننده تونسی، در ۱۰ اکتبر ۱۹۶۲ در بیجا متولد شد و او علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشت و در تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی ظاهر شد. این خواننده تونسی جوایز زیادی از جمله جشنواره آهنگ تونس در سال ۱۹۹۵، علاوه بر جایزه جشنواره آهنگ عربی در سال ۲۰۰۴ و اسکار کلیپ مصری در سال ۲۰۰۵ را از آن خود کرد.

اما در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از لحظه مرگ منیره حمدی منتشر شده که برخی ادعا می‌کنند که مرگ این خواننده تونسی در برنامه تلویزیونی اتفاق افتاده، در حالی‌که این خبر صحت ندارد و در واقع، ویدئویی که با عنوان لحظه مرگ هنرمند تونسی روی آنتن پخش می‌شود مربوط به سال ۲۰۱۹ و قدیمی است. این کلیپ ویدئو در یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود و او روی زمین افتاد، اما سپس بلند شد و سالم بود و در این صحنه فوت نکرده است. این خواننده تونسی، در سن ۵۷ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت. برای مدتی، وضعیت سلامتی او رو به وخامت گذشت و وارد بیمارستان شد و این باعث لغو تعدادی از کنسرت‌های او ، قبل از خداحافظی از زندگی شد.

View this post on Instagram

A post shared by @rango_varang55


کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ویدئوی این بانوی خواننده واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند که از حالت چهره و صورت بی‌حال و مدل نفس کشیدن‌های نامنظم این خواننده مشخص بود که شرایط جسمی خوبی ندارد.‌ جمعی دیگر از کاربران به این موضوع اشاره می‌کنند که چقد مرگ نزدیک است و هیچگاه خبر نمی‌کند. برخی دیگر از کاربران هم معتقدند همانطور که گفته شده این ویدئو لحظه مرگ وی نیست و فقط حال وی در این صحنه وخیم بود که پس از آن نیز بهبود پیدا کرد و چند سال بعد در اثر سرطان فوت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала