دریادار سیاری: ارتقای توانمندی در دستور کار ارتش است

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / (cropped photo)حبیب الله سیاری دریادار ارتش
حبیب الله سیاری دریادار ارتش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
معاون هماهنگ کننده ارتش ایران بیان کرد: امروز ارتقای توانمندی مستمر برای مقابله با هر گونه تهدید در دستور کار نیروهای چهارگانه ارتش است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش ایران، روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز ارتش با توجه به ماموریت خطیری که بر عهده دارد به اتفاق دیگر نیروهای مسلح کشور باید آماده باشد تا در هر مقطع زمانی و در هر شرایطی در مقابل هر تهدیدی با توجه به پیچیدگی‌ های تهدید و عدم قطعیتی که در آینده وجود دارد و همچنین تغییراتی که روز به روز در زمینه تهدیدات مشاهده می‌ کنیم، آمادگی خود را حفظ کند و ارتقاء دهد و در جهتی حرکت کند که آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داشته باشد.
سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به روسیه
وی گفت: به لطف خدا امروز به همت همه دست اندرکاران در حوزه تامین تجهیزات بومی برای دفاع از کشور به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؛ البته که این خاتمه کار ما نیست و باید بصورت مستمر در جهت ارتقای این توانمندی تلاش کنیم. امروز همچنین در حوزه پرورش نیروی انسانی که مهمترین مولفه در زمینه دفاع از کشور و و کارآمدی نظام دفاعی کشور است اقدامات ارزشمندی انجام شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در زمینه ارتقای توانمندی‌های معنوی و بصیرتی کارکنان ارتش نیز در سازمان عقیدتی تلاش فراوانی شده است و امروز کارمندانی در ارتش داریم که با ایمان اخلاص و از خود گذشتگی توانمندی لازم جهت انجام ماموریت را دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала