توافق ایران و پاکستان برای برگزاری رزمایش مشترک

CC BY 4.0 / IRNA / توافق ایران و پاکستان برای برگزاری رزمایش مشترک
توافق ایران و پاکستان برای برگزاری رزمایش مشترک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
ایران و پاکستان رزمایش مشترک دریایی برگزار خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران از توافق ایران و پاکستان برای برگزاری رزمایش مشترک دریایی خبر داد.
وی گفت: علاوه بر افزایش همکاری های اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم برای برگزاری رزمایش مشترک دریایی در آینده توافق کردیم.
دیدار رئیس جمهور ایران با نخست وزیر پاکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
دیدار رئیس جمهور ایران با نخست وزیر پاکستان در پایتخت تاجیکستان + عکس
سرلشکر باقری در پایان دومین سفر رسمی خود به پاکستان در شهر کراچی گفت: کشور پاکستان برابر نظر مقام معظم رهبری در جهان اسلام و همچنین به لحاظ مرزهای طولانی دو کشور و علایق میان دو ملت در نگاه جمهوری اسلامی ایران و در نگاه نیروهای مسلح ایران جایگاه ویژه ای دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همکاری‌های نظامی ایران و پاکستان را سومین موضوعی دانست که هیات ایران در این سفر آن را دنبال کرد و افزود: ما از گذشته همکاری‌های آموزشی با یکدیگر داشته ایم و ناوهای نیروهای دریایی دو کشور از بنادر یکدیگر بازدید می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این سفر توافقات خوبی به عمل آمد از جمله اینکه ما در آینده چه در آب‌های پاکستان و چه در آب‌های جنوب جمهوری اسلامی ایران رزمایش های مشترک دریایی برگزار کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین از حضور ناوهای پاکستان در رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین که از دو سال پیش آغار شده است، خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала