کشتی روسی به ناوشکن نیروی دریایی آمریکا اجازه نداد تا مرز دریای ژاپن را نقض کند + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Ankovکشتی روسی به ناوشکن نیروی دریایی آمریکا اجازه نداد تا مرز دریای ژاپن را نقض کند + ویدئو
کشتی روسی به ناوشکن نیروی دریایی آمریکا اجازه نداد تا مرز دریای ژاپن را نقض کند + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که ناوشکن آمریکایی تلاش کرد مرز دولتی روسیه را در دریای ژاپن نقض کند، کشتی بزرگ روسی ضد زیردریایی ناوگان اقیانوس آرام "ادمیرال تیبروت" این نقض را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 15 اکتبر، حدود ساعت 17.00 به وقت محلی، ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده Chafee DDG 90 ، که چند روز در دریای ژاپن بوده است، به آبهای سرزمینی فدراسیون روسیه نزدیک شده و "قصد داشت از مرز دولتی عبور کند"
پنتاگون برای مقابله با زیردریایی‌های روسیه یک گروه از ناوشکن‌ها ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
پنتاگون برای مقابله با زیردریایی‌های روسیه یک گروه از ناوشکن‌ها ایجاد کرد
کشتی روسی"Admiral Tributs" ، که در منطقه بود ، به کشتی خارجی در کانال ارتباطات بین المللی در مورد غیرقابل قبول بودن چنین اقداماتی هشدار داد. به کشتی آمریکایی نیز اطلاع داده شده است که در منطقه ای به دلیل "آتش توپخانه" در چارچوب رزمایش مشترک روسیه و چین "Maritime Interaction-2021" که از 14 تا 17 اکتبر در حال انجام است، نزدیک نشود.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه امده است: "پس از اخطار دریافت شده ، ناوشکن آمریکایی Chafee ، به جای تغییر مسیر برای خروج از منطقه بسته، پرچم های رنگی خود را که نشان دهنده آماده شدن برای بلند شدن از عرشه بالگرد است، به این معنی که تغییر مسیر و سرعت غیرممکن است، بالا برد و سعی نمود مرز دولتی فدراسیون روسیه را در خلیج پتر بزرگ نقض کند".

این وزارتخانه افزود که کشتی بزرگ ضد زیر دریایی "ادمیرال تریبوتس" که در این منطقه حضور دارد، به این ناوشکن آمریکایی هشدار داد، اما این ناوشنکن آمریکایی نادیده گرفت. پس از آن کشتی روسی جهت حرکت خود را به سمت این ناو تغییر داد و در آن سو حرکت کرد، تا اینکه در نهایت ناوشکن آمریکایی تغییر مسیر داد و از مرز روسیه دور شد.
در چارچوب قوانین بین المللی ناوبری، کشتی روسی "Admiral Tributs" یک دوره را برای بیرون راندن مزاحم از آبهای سرزمینی روسیه به طور کلی اموزش دیده است.
 
 
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала