واکنش ایران به اتهامات الهام علی اف علیه تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش ایران به اتهامات الهام علی اف علیه تهران
واکنش ایران به اتهامات الهام علی اف علیه تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اتهامات رئیس جمهور آذربایجان علیه تهران را ساختگی خواند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ادعاهای جدید الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان علیه تهران در نشست سران کشورهای مشترک‌ المنافع را "قویا تکذیب کرده و آن را ساختگی خواند".
پاشینیان اتهامات علی اف درباره تبانی ارمنستان و ایران برای قاچاق مواد مخدر به اروپا رد کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
پاشینیان اتهامات علی اف درباره تبانی ارمنستان و ایران برای قاچاق مواد مخدر به اروپا را رد کرد
خطیب‌زاده اظهار داشت: طرح چنین اتهامات رسانه‌ای صرفا در راستای منافع  رژیم صهیونیستی مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان می‌باشد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران بیان داشت: تقدیم هزاران شهید و مجروح طی ۴ دهه گذشته در مبارزه با این پدیده شوم تنها یک برگ از تلاشهای متعهدانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران در این مسیر میباشد که بارها و بارها توسط نهادهای بین المللی ذیربط مورد تایید قرار گرفته است.
وی افزود: متاسفانه به نظر میرسد به رغم پیامهای خصوصی و مثبتی که از باکو در تماس های مختلف دریافت میشود، تعمدی برای طرح اظهارات رسانه ای بی‌مبنا از سوی باکو وجود دارد که البته در جای خود پاسخ مقتضی داده خواهد شد.
الهام علی اف پیش از این گفته بود که ارمنستان در تبانی با ایران از قره باغ برای قاچاق مواد مخدر به اروپا استفاده کرده که به گفته رئیس جمهور آذربایجان، افزایش شدید حجم هروئین توقیف شده پس از انتقال کنترل تعدادی از مناطق به باکو حاکی از این امر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала