ایران علاقمند به از سرگیری مذاکرات برای دستیابی به نتیجه

© AFP 2023 / JOE KLAMARایران علاقمند به از سرگیری مذاکرات برای دستیابی به نتیجه
ایران علاقمند به از سرگیری مذاکرات برای دستیابی به نتیجه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
یک منبع دیپلماتیک در سرویس خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ایران علاقمند به از سرگیری مذاکرات وین برای دستیابی به نتیجه است.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع دیپلماتیک در سرویس خارجی اتحادیه اروپا در خصوص نتایج سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران گفت: مقامات ایران علاقه مند هستند که مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته ای در وین از سر گرفته شود، اما تنها به نتیجه می انجامد.
وال استریت ژورنال: ایران در حال تشکیل تیم مذاکره‌ کننده برای بازگشت به وین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
وال استریت ژورنال: ایران در حال تشکیل تیم مذاکره‌ کننده برای بازگشت به وین است
وی افزود: ایرانیان هنوز برای مذاکرات در وین آماده نیستند، اما واضح است که آنها اساساً مایل به از سرگیری مذاکرات هستند و آنها تنها به دنبال گفتگو برای مذاکره نیستند، بلکه به دنبال نتایج عملی برای بازگشت برجام هستند. 
این دیپلمات تاکید کرد که ایران نه تنها رئیس جمهور جدید و وزیر جدید دارد، بلکه معاون جدید وزیر خارجه و مذاکره کننده برجام نیز در آنجا منصوب شده است. خاطرنشان شده که طرف ایرانی به بروکسل در مورد روندهای مربوط به برجام در داخل ایران اطلاع داد.
این منبع گفت: در حال بحث در مورد برجام در داخل ایران وجود دارد، آنها اعلام کردند که در حال مذاکره درباره جزئیات مذاکرات با یک تیم جدید مذاکره کننده هستند.
این منبع در اتحادیه اروپا ادامه داد: آنها همچنین در حال برنامه ریزی سایر تماس های دوجانبه با کشورهای عضو برجام هستند، اما اشاره کرد که تاریخ این سفر هنوز اعلام نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала