محسن رضایی: کار برای برداشتن تحریم‌ها آغاز شده است

© Photo / IRNAمحسن رضایی: کار برای برداشتن تحریم‌ها آغاز شده است
محسن رضایی: کار برای برداشتن تحریم‌ها آغاز شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
محسن رضایی با اشاره به برخی مقررات غلط و مشکلات مدیریتی وعده داد که تحریم‌های داخلی برداشته خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا،  محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور ایران گفت: برخی از این تحریم‌ها مدیریتی و برخی مربوط به مقررات غلط هستند و برخی قوانین نیز مانع تولید و ایجاد اشتغال هستند بنابراین مقابله با تحریم‌های داخلی جزو نخستین کارهای ما است که کار برای برداشتن این تحریم‌ها آغاز شده است.
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
گزارش و تحلیل
رضایی: سخنان دو پهلوی وزیر اقتصاد در مجلس
وی در جمع‌بندی‌ سفر خود به استان خوزستان، گفت: شرکت‌های بزرگ مستقر در خوزستان و سازمان آب و برق باید تعهدات مسئولیت اجتماعی، آلودگی محیط زیست و ارزش افروده را نسبت به مردم عمل کنند؛ متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی بسیاری از این شرکت‌ها، منابع کافی برای امور زیربنایی مانند آب و فاضلاب وجود ندارد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور ایران افزود: با یک زلزله کوچک بیش از یک هزار واحد مسکونی در استان خوزستان دچار آسیب جدی شده‌اند و حتی راه روستایی درستی برای کمک‌رسانی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: برخی از این تحریم‌ها مدیریتی و برخی مربوط به مقررات غلط هستند و برخی قوانین نیز مانع تولید و ایجاد اشتغال هستند بنابراین مقابله با تحریم‌های داخلی جزو نخستین کارهای ما است که کار برای برداشتن این تحریم‌ها آغاز شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала