بهانه‌های عجیب کودکان نسل جدید برای فرار از کلاس‌های آنلاین +ویدئو

© Photo / IRNAبهانه‌های عجیب کودکان نسل جدید برای فرار از کلاس‌های آنلاین +ویدئو
بهانه‌های عجیب کودکان نسل جدید برای فرار از کلاس‌های آنلاین +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
کودکان نسل جدید از درس و آموزش آنلاین گریزانند.
به گزارش اسپوتنیک، بهانه‌‌گیری‌های عجیب کودکان ایرانی نسل جدید برای فرار از درس و کلاس‌های آنلاین با توجه کاربران در فضای مجازی همراه شده است. پس از شیوع بیماری کرونا سیستم آموزشی ایران نیز مانند سایر کشورها به صورت آنلاین در آمده که حواشی مختلفی از سوی دانش‌ آموزان و معلمان در پی داشته است.

پسربچه‌ای که با ارسال پیامی برای معلمش گفته که مادرش سکته کرده آن هم سکته مغزی و ادعا می‌کند در بیمارستان است و به هیچ وجه نمی‌تواند درس بخواند و شاید مادرش زنده نماند.

پسربچه‌ای دیگر که نداشتن خودکار را به دلیل کشیدن مواد مخدر مادرش با لوله خودکار او، بهانه کرده که این نیز جای تامل دارد و این واقعیتی غم‌انگیز است.

همچنین در مواردی این دانش‌آموزان به دروغ گفته‌اند که اینترنت ضعیف بوده و حتی صدای خش خش نیامدن صدایشان را نیز تقلید می‌کنند و دائما از معلم خود تقاضای درس ندادن یا مرخصی دادن می‌کنند.

تعدادی از کاربران با شنیدن پیام‌های دانش‌آموزان با خنده واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای دیگر می‌گویند، خودشان در زمان کودکی این‌گونه بودند و خاطرات‌ آن دوران را مرور کردند. برخی از مخاطبان با پسری که مادری معتاد داشته ابراز همدردی می‌کنند و بعضی گفتند که حرف راست را از بچه‌ها باید شنید، برخی دیگر بیان کردند زندگی برای همه قشرهای مختلف دشوار شده و به همین دلیل به استفاده از مواد مخدر روی می‌آورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала