آمریکا تبادل اطلاعات با روسیه درباره تهدیدات سایبری را صریح خواند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا تبادل اطلاعات با روسیه درباره تهدیدات سایبری را صریح خواند
آمریکا تبادل اطلاعات با روسیه درباره تهدیدات سایبری را صریح خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
کاخ سفید تبادل اطلاعات با روسیه درباره تهدیدات سایبری را مستقیم و صریح نامید.
به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا روسیه برای تماس های چند جانبه در زمینه جرایم سایبری دعوت نشده است، گفت که تبادل اطلاعات با فدراسیون روسیه صریح و مستقیم است.
در کانون برگزاری گردهمایی کشورهای شرکت کننده در نشست مجازی باج افزارهای سایبری که توسط ایالات متحده سازماندهی شد، بیانیه ای صادر شد که بر اساس آن توافق شد که به طور مشترک دولت ها را متقاعد کنند که از حمایت از جنایتکارانی که در حوزه دیجیتال فعالیت می کنند، خودداری کنند. شرکت کنندگان در جلسه در مورد برنامه های افزایش ظرفیت دولت و ساختارهای مالی برای تنظیم، نظارت و اتخاذ تدابیری علیه استفاده مجرمان از دارایی های مالی مجازی صحبت کردند.
آن نایبرگر، معاون مشاور امنیت ملی ایالات متحده، در یک جلسه تلفنی گفت: "ایالات متحده در حال گفتگو و تبادل اطلاعات صریح و مستقیم با روسیه است ... ما بر گردهمایی ائتلاف گسترده تری برای شناسایی شکاف در همکاری خود متمرکز بوده ایم."
به گفته وی، رویکرد ایالات متحده این است که برای شکست شبکه باج افزار سایبری، به شبکه ای از کشورها که با جنایتکاران مبارزه می کنند، نیاز است. نیبرگر گفت، ایالات متحده بر آن دسته از کشورها تمرکز کرده است که در تبادل ارزهای مجازی و سایر زمینه های مرتبط پیشرو هستند. او گفت: "ابتدا باید تلاش ها را شناسایی کرده و سپس کشورهای دیگر را به آنها اضافه کنید. این آخرین ملاقات در این زمینه نیست."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала