پاشینیان اتهامات علی اف درباره تبانی ارمنستان و ایران برای قاچاق مواد مخدر به اروپا را رد کرد

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر پاشینیان اتهامات علی اف درباره تبانی ارمنستان و ایران برای قاچاق مواد مخدر به اروپا رد کرد
پاشینیان اتهامات علی اف درباره تبانی ارمنستان و ایران برای قاچاق مواد مخدر به اروپا رد کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، سخنان الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان را که در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع در قالب کنفرانس ویدئویی ادعا کرد"ارمنستان در تبانی با ایران" از مناطق تحت کنترل خود در مرزهای ایران برای قاچاق مواد مخدر استفاده نموده، تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، علی اف پیش از این گفته بود که ارمنستان در تبانی با ایران از قره باغ برای قاچاق مواد مخدر به اروپا استفاده کرده که به گفته وی، افزایش شدید حجم هروئین توقیف شده پس از انتقال کنترل تعدادی از مناطق به باکو حاکی از این امر است.
امیدواری ارمنستان به امضاء موافقت نامه کریدور خلیج فارس – دریای سیاه با ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
امیدواری ارمنستان به امضاء موافقت نامه کریدور خلیج فارس – دریای سیاه با ایران
پاشینیان گفت: "می خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور  بسیار تنگاتنگ با نهادهای انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل  بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنیم. من همچنین می توانم ارقامی را ارائه کنم که خنثی کردن موارد قاچاق مواد مخدر و میزان کشف و ضبط مواد مخدر را نشان می دهند."
بر اساس برآوردهای او، حجم مواد مخدر کشف شده سه تا چهار برابر و حتی بیشتر شده است. پاشینیان گفت: "این نشان می دهد که نیروهای انتظامی ایران و ارمنستان همکاری تنگاتنگی داشته و به طور موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала