محبوبیت یک شبه‌ی بازیگر کره‌ای در اینستاگرام +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر محبوبیت یک شبه‌ی بازیگر کره‌ای در اینستاگرام +عکس
محبوبیت یک شبه‌ی بازیگر کره‌ای در اینستاگرام +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2021
اشتراک
هویون جونگ ستاره سریال بازی مرکب بیشترین دنبال‌کننده در میان بازیگران زن کره جنوبی را به دست آورده است.
به گزارش اسپوتنیک، بازی ماهی مرکب یک مجموعه تلویزیونی در کره جنوبی است که در Netflix پخش می‌شود. نویسندگی و کارگردانی آن برعهده هوانگ دونگ-هیوک بوده و این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس در سراسر جهان منتشر شده و در حال حاضر جزو پربیننده‌ترین سریال در تاریخ نتفلیکس معرفی شده است.
هویون جونگ مدل و بازیگر ۲۷ ساله کره‌ای در کمتر از سه هفته و تنها پس از پخش سریال Squid Game بیش از ۱۹ میلیون فالوئر به پیج اینستاگرامش اضافه شد!
بازی در سریال Squid Game نخستین تجربه بازیگری‌ هویون جونگ است. نخستین تجربه‌ای که حالا باعث‌ شده تا پیج اینستاگرامش در ۱۸ روز از ۴۰۰ هزار به بیش از ۱۹ میلیون فالور برسد و او را به پرمخاطب‌ترین بازیگر زن کره‌ای در اینستاگرام مبدل کند!
این بازیگر، بیشتر در کره جنوبی به دلیل حرفه‌اش، به عنوان مدل شناخته می‌شود، زیرا در بیست سالگی در فصل چهارم “Korea’s Next Top Model” در رتبه دوم قرار گرفت. اولین حضور او به عنوان مدلینگ در سال ۲۰۱۶ بوده است. هوئون یونگ در حال حاضر به عنوان جدیدترین سفیر جهانی برند لویی ویتون انتخاب شده است
کاربران نیز در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های خود را نسبت به این خبر نشان می‌دهند. عده‌ای از این کاربران ضمن تایید و تمجید از این سریال و بازی بسیار عالی این بازیگر تازه‌کار اشاره می‌کنند که به عنوان اولین تجربه‌ی وی بسیار طبیعی و زیبا بازی کرد و به خوبی درخشید.
جمعی دیگر از کاربران هم عنوان کردند این سریال کره‌ای و بازی خوب بازیگرانش برای بار دیگر ثابت کردند که برای محبوب شدن لازم نیست فیلم حتما آمریکایی و انگلیسی زبان و پرستاره باشند. برخی دیگر از کاربران هم معتقدند اینستاگرام دیگر ارزش قبل خود را از دست داده است چرا که این روزها خیلی از افراد بی‌استعداد هم فالورهایشان به مرز میلیونی می‌رسد.

View this post on Instagram

A post shared by NIKMOVIE (@nik_movie_cinema)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала