شبه نظامیان طرفدار ایران در حال آماده سازی پاسخ به حمله اسرائیل به سوریه هستند

© AP Photo / Bassem Mroueشبه نظامیان طرفدار ایران در حال آماده سازی پاسخ به حمله اسرائیل به سوریه هستند
شبه نظامیان طرفدار ایران در حال آماده سازی پاسخ به حمله اسرائیل به سوریه هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2021
اشتراک
گروه های شبه نظامی مسلح تحت فرماندهی ایران اعلام کردند که به اسرائیل به دلیل حمله به مواضع آنها در منطقه تدمر سوریه محکم و شدیدی پاسخ خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک ، این مطلب خبرگزاری ایرانی یونیوز به نقل از فرماندهی ستاد عملیات متحدان سوریه  اطلاع داده است.
فرماندهی ارتش سوریه پیشتر اعلام کرده بود که نیروی هوایی اسرائیل تعدادی از اهداف در جنوب تدمر (پالمیرا) را هدف قرار داد که در نتیجه آن یک سرباز سوری کشته و سه نفر زخمی شدند. بعداً ارتش اسرائیل در پاسخ به سوال خبرگزاری روسی ریانووستی در مورد حملات در منطقه تدمر گفت که در مورد گزارش رسانه های خارجی اظهار نظر نمی کند.
حمله هوایی اسرائیل به سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2021
حمله هوایی اسرائیل به سوریه
حالا فرماندهی فرماندهی ستاد عملیات متحدان سوریه  اعلام کرده است: "ما تصمیم گرفته ایم که به تجاوزگری انجام شده در تدمر  به شدت پاسخ دهیم."
به گفته این فرماندهی ، در نتیجه حملات هوایی شبانه اسرائیل  شبه نظامیان شیعه کشته و زخمی شدند و این  حملات بر روی تاسیسات پشتیبانی و محل های تجمع رزمندگان شیعه متمرکز شده بود.
در بیانیه فرماندهی کل تشکل های مسلح شیعه تأکید می شود که شبه نظامیان شیعه برای حمایت از رهبری سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی و  در درجه اول داعش (ممنوع در فدراسیون روسیه) در سوریه قراردارند.
خاطرنشان می شود نظامیان ارتش ایران نیز به دعوت دمشق در سوریه حضور دارند و به گفته مقامات  این کشور در زمینه مبارزه با تروریست ها به نیروهای دولتی سوریه کمک مشاوره ای می کنند. ایران اعلام کرده است به "کسانی که می خواهند به حضور ایران آسیب برسانند پاسخی خرد کننده خواهد داد".
 
اسرائیلی ها هدف اصلی بمباران سوریه که در چند سال گذشته ادامه داشته است ، مبارزه با حضور خصمانه ایران و وابستگان تهران را در مرزهای شمالی خود می نامند.
 
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала