عوامل لازم برای توسعه پایدار کشورها از دیدگاه پوتین

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر عوامل لازم برای توسعه پایدار کشورها از دیدگاه پوتین
عوامل لازم برای توسعه پایدار کشورها از دیدگاه پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی همایش هفته انرژی روسیه اعلام کرد برای تصمیمات سنجیده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بازار انرژی برای توسعه پایدار کشورها ضرورت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت: پیامدهای همه گیری کرونا و به لرزه در آمدن بازارهای منطقه ای انرژی بار دیگر نشان داد که کار پایدار و مطمئن مجتمع سوخت و انرژی و تأمین انرژی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان که که حداقل تأثیر بر محیط زیست برای جهان مدرن چقدر مهم است. ما برای اطمینان از امنیت انرژی و محیط زیست کره زمین به اقدامات متعادل و مسئولانه همه شرکت کنندگان در بازار، اعم از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با تمرکز بر چشم انداز بلندمدت و در جهت منافع توسعه پایدار کشورهایمان برای تأمین رفاه برای ملت هایمان نیاز داریم".
صدراعظم پیشین آلمان: روسیه را در جنگ گاز دشمن اروپا نخوانید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
صدراعظم پیشین آلمان: روسیه را در جنگ گاز دشمن اروپا نخوانید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه افزود:" روسیه آماده چنین همکاری های سازنده، توأم با  اعتماد و نزدیک  از جمله برای گفتگوی مستقیم با شرکای ما در اروپا و با کمیسیون اروپا  برای یافتن راه حل های مشترک در راستای تثبیت بازارهای انرژی و مقابله با تغییرات آب و هوا است. من مطمئن هستم که ما با هم حتماً  به نتایجی برای حل این مسائل دشوار خواهیم رسید".
یادآور می شود چندی پیش اظهارات ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در مورد آمادگی وی برای تثبیت قیمت رو به افزایش انرژی، کاهش شدید قیمت گاز در بازار جهانی را به همراه داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала