انتشار داده‌های مربوط به اثربخشی اسپوتنیک لایت

© Sputnik / Russian Direct Investment Fundانتشار داده‌های مربوط به اثربخشی اسپوتنیک لایت
انتشار داده‌های مربوط به اثربخشی اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
اشتراک
داده‌های مربوط به اثربخشی واکسن یک جزئی اسپوتنیک لایت به عنوان یک واکسن مستقل و همچنین به عنوان تقویت کننده در کنار دیگر واکسن‌ها منتشر شد.
اسپوتنیک - تجزیه و تحلیل مرکز گامالیا نشان می دهد واکسن یک جزئی اسپوتنیک لایت (اولین جزء واکسن اسپوتنیک وی) در سه ماه اول پس از واکسیناسیون 70 افربخشی در برابر عفونت با نوع دلتا را نشان می دهد.
• واکسن بیش از 75 اثربخشی در افراد زیر 60 سال داشته است. اسپوتنیک لایت همچنین کارایی بسیار بالاتری در برابر بیماری های شدید و بستری شدن در بیمارستان ها دارد.
• اسپوتنیک لایت در مقایسه با برخی از واکسن های دو جزئی که 5 ماه پس از تزریق کاهش اثر بخشی عمده ای را در برابر نوع دلتا نشان می‌دهند، اثربخشی بالاتری را نشان داده است.
• مقاله ای با تجزیه و تحلیل اثربخشی واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک لایت یک جزئی در برابر نوع دلتا برای انتشار این هفته به وب سایت medRxiv ارسال شده است.
• واکسن اسپوتنیک وی دو جزئی در 70 کشور جهان با جمعیت بالغ بر 4 میلیارد نفر مجاز است.
© Sputnikموارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین
موارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
موارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین
• واکسن اسپوتنیک لایت یک جزئی در بیش از 15 کشور مجاز است و مراحل ثبت نام در 30 کشور دیگر ادامه دارد.
• اسپوتنیک لایت یک تقویت کننده جهانی برای سایر واکسن ها است: داده های مثبت از مطالعات بالینی در آرژانتین و سایر کشورها ایمنی و ایمنی زایی بالای اسپوتنیک لایت را نشان می دهد که به عنوان تقویت کننده واکسن سایر تولیدکنندگان استفاده می شود.
• اثربخشی واکسن اسپوتنیک لایت به عنوان تقویت کننده در برابر نوع دلتا برای سایر واکسن ها نزدیک به اثر بخشی واکسن اسپوتنیک وی در برابر نوع دلتا است: بیش از 83 در برابر عفونت و بیش از 94 در برابر بستری شدن در بیمارستان.
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2021
امارات استفاده از واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز ملی تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا امروز نتایج تجزیه و تحلیل اثربخشی واکسن اسپوتنیک لایت یک جزئی در برابر عفونت ناشی از نوع دلتا ویروس کرونا را اعلام کردند.
مرکز گامالیا مقاله ای را برای تجزیه و تحلیل اثر واکسن اسپوتنیک لایت در برابر نوع دلتا را به medRxiv برای علوم بهداشتی برای انتشار در این هفته ارسال کرده است.
I. اثر اسپوتنیک لایت به عنوان واکسن مستقل
این مقاله بیان می کند که واکسن اسپوتنیک لایت که به تنهایی تجویز می شود، 70 درصد کارآیی را در برابر عفونت ناشی از نوع دلتا ویروس کرونا در سه ماه اول پس از واکسیناسیون نشان داده است. این واکسن در افراد زیر 60 سال 75٪ اثر بخشی داشته است. اسپوتنیک لایت در مقایسه با برخی از واکسن های دو جزئی که 5 ماه پس از تزریق کاهش اثر بخشی زیادی را نسبت به نوع دلتا نشان داده است، اثربخشی بالاتری را نشان داده است.
© Sputnikموارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین
موارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
موارد جدید ابتلا به کووید 19 در آرژانتتین
استفاده مستقل از اسپوتنیک لایت همچنین اثربخشی بسیار بالاتری را در برابر بیماریهای شدید و بستری شدن در بیمارستان ارائه می دهد.
این تجزیه و تحلیل بر اساس داده های 28000 شرکت کننده که یک جزء اسپوتنیک لایت را دریافت کرده بودند، در مقایسه با گروه کنترل 5.6 میلیون فرد واکسینه نشده انجام شد. داده های مورد استفاده در این مطالعه در ژوئیه 2021 در مسکو جمع آوری شده است.
II اثر اسپوتنیک لایت به عنوان یک جزء تقویت کننده
رژیم واکسیناسیون یک جزئی اسپوتنیک لایت دارای چندین مزیت کلیدی است، از جمله سهولت تجویز واکسن، نظارت و برنامه واکسیناسیون مجدد انعطاف پذیر هنگام استفاده به عنوان تقویت کننده.
اثربخشی اسپوتنیک لایت به عنوان تقویت کننده در برابر نوع دلتا برای سایر واکسن ها نزدیک به اثر بخشی در برابر نوع دلتا واکسن اسپوتنیک وی است: بیش از 83 در برابر عفونت و بیش از  در برابر بستری شدن در بیمارستان.
III داده های واقعی در اسپوتنیک لایت و مطالعات ترکیب با واکسن های دیگر
ثبت واکسن روسی اسپوتنیک لایت در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
ثبت واکسن روسی اسپوتنیک لایت در ایران
واکسن اسپوتنیک لایت بر اساس سروتیپ آدنوویروس انسانی 26 ، اولین جزء اسپوتنیک وی - اولین واکسن ثبت شده در جهان در برابر ویروس کرونا است. اسپوتنیک لایت در بیش از 15 کشور مجاز است و روند ثبت نام در 30 کشور دیگر ادامه دارد. اسپوتنیک لایت توسط شرکای بین المللی صندوق سرمایه گذاری مستقیم (RDIF) در بیش از 10 کشور (هند، چین، کره جنوبی، ویتنام، مکزیک، آرژانتین، صربستان، ترکیه و غیره) تولید می شود. این شامل موسسه سرم هند ، بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان است.
ثابت شده است که اسپوتنیک لایت در داده های واکسیناسیون در جهان واقعی بی خطر و بسیار مثر است. به طور خاص، واکسن بین 78.6-83.7٪ در میان افراد مسن اثبات شده است که توسط وزارت بهداشت بوینس آیرس، آرژانتین تأیید شده است. وزارت بهداشت پاراگوئه همچنین اسپوتنیک لایت را 93.5 در طول کمپین واکسیناسیون جاری در این کشور موثر دانست.
واکسن اسپوتنیک لایت به دلیل ایمنی و کارآیی آن هم اکنون به صورت مستقل مورد استفاده قرار می گیرد و در ترکیب با واکسن های تولیدکنندگان دیگر در چندین کشور مورد مطالعه قرار می گیرد.
رویکرد تقویت ناهمگن (یک "کوکتل واکسن" با استفاده از سروتیپ 26 آدنوویروس انسانی به عنوان اولین جزء و سروتیپ آدنوویروس انسانی 5 به عنوان دومین جزء) در هسته  اسپوتنیک وی قرار داشت. این رویکرد در ایجاد ایمنی طولانی تر و با دوام در برابر ویروس کرونا موفق بوده است. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با مشارکت سایر تولید کنندگان واکسن، انجام مطالعات مشترک در مورد ترکیب اولین جزء اسپوتنیک وی با سایر واکسن ها را آغاز کرد.
چنین مطالعاتی در حال حاضر در روسیه، آرژانتین، آذربایجان و امارات متحده عربی و دیگر کشورها در حال انجام است.
به طور خاص، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، وزارت بهداشت آرژانتین، وزارت علوم آرژانتین و CONICET در حال انجام مطالعه ای برای ارزیابی پاسخ ایمنی و ایمنی رژیم های ناهمگن با ترکیب اسپوتنیک لایت و واکسن های تولید شده توسط آسترازنکا، سینوفارم و مدرنا در شهر و استان بوینس آیرس و همچنین استانهای سان لوئیس، کوردوبا و لا ریوجا. نتایج اولیه مطالعه مشخصات ایمنی بالا از ترکیبات بدون عوارض جانبی جدی مربوط به واکسیناسیون را تأیید می کند.
نتایج اولیه استفاده ترکیبی از واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک لایت در یک آزمایش بالینی در آذربایجان نشان داد که آنتی بادی های پروتئین سنبله ویروس SARS-CoV-2 (پروتئین S) در 100 درصد داوطلبان استخراج شده است. استفاده ترکیبی از واکسن ها همچنین نشان دهنده ایمنی بالا بدون عوارض جانبی جدی یا موارد عفونت ویروس کرونا پس از واکسیناسیون است.
نشریه لنست داده‌های اثر بخشی واکسن اسپوتنیک لایت را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
نشریه لنست داده‌های اثر بخشی واکسن اسپوتنیک لایت را منتشر کرد
دنیس لوگونوف، معاون مرکز گامالیا ، اظهار داشت:
" نوع دلتا ویروس کرونا یکی از رایج ترین و خطرناک ترین گونه ها است. تجزیه و تحلیل داده های ارائه شده در مقاله مرکز گامالیا نشان می دهد که اسپوتنیک لایت ماه ها پس از واکسیناسیون بسیار موثر است. نتایج به دست آمده در طول مطالعه به طور قابل توجهی از برخی دیگر از واکسن ها، که قبلاً در رسانه های علمی منتشر شده بود، فراتر می رود.
رژیم واکسن یک جزئی باعث می شود که راه حلی قوی برای کشورهایی با نرخ واکسیناسیون پایین باشد. اسپوتنیک لایت همچنین می تواند با موفقیت برای حفظ ایمنی جمعی موجود به عنوان تقویت کننده استفاده شود. "
 
کریل دمیتریف، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF)، گفت:
نتایج کارآیی واکسن اسپوتنیک لایت علیه نوع دلتا ویروس کرونا به طور قابل توجهی بهتر از تعدادی از واکسن های دو جزئی است. مهمتر از همه ، داده های مرکز گامالیا تأیید می کند که واکسن اسپوتنیک لایت یکی از بهترین واکسن ها علیه ویروس کرونا است. این نیز توسط تعدادی از مطالعات دیگر تأیید شده است.
اسپوتنیک لایت هنگامی که هم به صورت مستقل استفاده شود و هم با سایر واکسن ها ترکیب شود، بی خطر و بسیار اثربخش است. این واکسن انعطاف پذیری را در ایمن سازی جمعیت ایجاد می کند و به ایجاد ایمنی اولیه و واکسیناسیون مجدد موثر  برای دریافت کنندگان واکسن متفاوت کمک می کند. با در نظر گرفتن ایمنی و کارایی بالای آن، اسپوتنیک لایت می تواند به بهترین واکسن یک جزئی تقویت کننده جهانی تبدیل شود.
صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه به طور فعال از تحقیقات مربوط به ترکیب اسپوتنیک لایت با سایر واکسن ها پشتیبانی می کند و همچنین از محققان مستقل بین المللی و موسسات علمی دعوت کرده است تا در مطالعات واقعی در زمینه ایمنی و کارایی واکسن های کرونا همکاری کنند. "
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) صندوق ثروت دولتی روسیه است که در سال 2011 برای سرمایه گذاری مشترک در خزانه، عمدتا در روسیه، در کنار سرمایه گذاران استراتژیک مالی و بین المللی تأسیس شد. RDIF به عنوان یک کاتالیزور برای سرمایه گذاری مستقیم در اقتصاد روسیه عمل می کند. شرکت مدیریت RDIF در مسکو مستقر است. در حال حاضر، RDIF تجربه اجرای موفقیت آمیز بیش از 80 پروژه با شرکای خارجی را دارد که بالغ بر 2.1 تریلیون روبل است و 95 درصد مناطق فدراسیون روسیه را پوشش می دهد. شرکت های نمونه کار RDIF بیش از 1 میلیون نفر را استخدام می کنند و درآمد آنها معادل بیش از 6 درصد از تولید ناخالص داخلی روسیه است. RDIF مشارکت استراتژیک مشترکی با سرمایه گذاران بین المللی برجسته از بیش از 18 کشور ایجاد کرده است که مجموع آنها بیش از 40 میلیارد دلار است. اطلاعات بیشتر را می توانید در rdif.ru پیدا کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала