افتخار فرزند خردسال سرمربی تیم کشتی از مشاهده‌ی زنده برد تیم پدر +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / افتخار فرزند خردسال سرمربی تیم کشتی از مشاهده‌ی زنده برد تیم پدر +ویدئو
افتخار فرزند خردسال سرمربی تیم کشتی از مشاهده‌ی زنده برد تیم پدر +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
اشتراک
پسر خردسال محمد بنا تصویر پدرش در تلویزیون را بوسید.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از فرزند خردسال محمد بنا سرمربی تیم کشتی ایران که با دیدن پدرش در تلویزیون از خود ذوق نشان داده با واکنش‌های احساسی و محبت‌آمیز کاربران همراه شده است.

در این ویدئو فرزند خردسال سرمربی کشتی ایران و مادرش که در حال فیلم برداری‌ست حضور دارند. هنگامی که پسر محمد بنا پدرش را از صفحه تلویزیون دید، با ذوقی عاشقانه به سمت میز تلویزیون رفته و پس از ناکامی تلاشش برای بالا رفتن از میز با بوسیدن صفحه تلویزیون و بالا پایین پریدن پدرش را تشویق کرده و با همراهی مادرش سر از پا نشناخته و این‌گونه محبتش را به پدرش ابراز کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by sport.news (@sport.news_ir)


تعدادی از کاربران در واکنش به این ویدئو، از غم از دست دادن پدرشان صحبت می‌کنند و می‌گویند، پدر گرمای هر خانه است و دعا می‌کنند هیچ خانه‌ای بی‌پدر نماند و عده‌ای بیان می‌کنند، از مربی و بازیکنان تیم ملی کشتی یاد گرفته‌اند، ناامید نشوند، درباره شرایط نامطلوب منتقد باشند و باخت‌های گذشته‌شان را جبران کنند. برخی از ازدواج مجدد محمد بنا در سن ۵۸ سالگی تعجب کرده و سرمربی تیم کشتی ایران را سلطان خطاب می‌کنند. همچنین بعضی از کاربران از بدست آوردن مدال طلا و شاد کردن مردم در روزهای سخت تشکر می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала