نماینده مجلس: ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده مجلس: ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی است
نماینده مجلس: ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2021
اشتراک
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: تولید کنندگان داخلی باید کیفیت و قیمت کالاهای خود را به نحوی بهبود بخشند که رضایت مردم جلب شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، هادی بیگی نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره بیان کرد: نکته اولی که در بحث ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی حائز اهمیت است، قصد سوء استفاده آنان از دارایی های بلوکه شده ایران است. ما نفت و مشتقات آن را به کره جنوبی فروخته ایم و اکنون پول آن را می خواهیم اما آنان از شرایط ایران سوءاستفاده کرده و می خواهند کالاهای کارخانجات خود را به ایران بدهند.
ایران و کره جنوبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
ابراز نگرانی کره جنوبی از منع ورود کالاهای کره‌ ای به ایران
وی در ادامه اظهار کرد: این اقدام کره جنوبی نهایت سوءاستفاده بوده و اگر ما امروز واردات لوازم خانگی را منع کرده ایم دلیل اصلی آن این رفتار بی ادبانه آنان است. اما با این تصمیم فرصتی برای تولید کنندگان داخلی فراهم شده است که باید از آن استفاده کرده و کیفیت و قیمت کالاهای خود را به نحوی تنظیم کنند که رضایت مردم جلب شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایران، تصریح کرد: زمانی که میزان تولید بالا می رود تولید کنندگان این امکان را دارند که کیفیت کالاهای خود را بالا برده و با قیمت پایین تری به دست مصرف کنندگان برسانند. امروز تولید کنندگان داخلی این فرصت را دارند که هم کار کیفی انجام داده و هم کار کمی داشته باشند.
بیگی نژاد در پایان تاکید کرد: زمانی که تولیدکنندگان رضایت بازار داخلی را جلب کنند، زمینه صادرات نیز برای آنان فراهم خواهد شد. کیفیت بالا و قیمت مناسب دو مطالبه مردم از تولید کنندگان داخلی است که در صورت توجه به آن راه صادرات کالاها به خارج از کشور نیز گشوده خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала