انباشته شدن زباله‌ها در خیابان‌های اهواز +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Chaideer Mahyuddin انباشته شدن زباله‌ها در خیابان‌های اهواز +عکس، ویدئو
انباشته شدن زباله‌ها در خیابان‌های اهواز +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2021
اشتراک
اعتصاب چند روزه کارکنان بخش جمع‌آوری زباله شهرداری اهواز منجر به انباشت زباله‌ها گردید.
به گزارش اسپوتنیک، تصویری از انباشته شدن زباله‌های منطقه شش شهر اهواز در فضای مجازی منتشر می‌شود که حکایت از اعتصاب چند روزه کارکنان بخش جمع‌آوری زباله شهرداری اهواز و خودداری آنها از ارائه خدمات، می‌دهد.

کارکنان این بخش در اعتراض به اوضاع بد معیشتی صنفی، اعتصاب کرده‌اند و گفته می‌شود پیش‌تر نیز این کارکنان اعتراض کرده بودند که در پاسخ به اعتراض این کارکنان تاکنون خبری از واکنش مسئولان این بخش منتشر نشده است.

کاربران اهوازی با ارسال تصاویری از وضعیت پیش آمده برای رسانه‌‌های خبری خواستار رسیدگی به مشکلات و اعتراض کارکنان شهرداری هستند. جمعی از کاربران معتقدند این کارکنان زحمات زیادی می‌کشند و با وجود شرایط کرونایی، سختی کار آنها نیز دو چندان شده است که این بی‌توجهی از سوی مسئولین به کارکنان این بخش واقعا جای بسیار تاسف دارد.

View this post on Instagram

A post shared by AHWAZ14 (@ahwaz_14)


گروهی از کاربران عنوان می‌کنند اگر قرار بود این اعتراضات نتیجه‌ای داشته باشد اکنون کارکنان هفت تپه به حق و حقوق خود می‌رسیدند و یا اعتراض فرهنگیان، بازنشستگان و یا مالباختگان موسسه‌های اعتباری به نتیجه می‌رسید بنابراین این تجمعات جز خستگی و ناراحتی بیشتر برای این مردم پر درد چیز دیگری را به همراه ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала