رفتار زننده هواداران سعودی و عصبانیت کاپیتان تیم فوتبال ژاپن +ویدئو

© Photo / AS+Pرفتار زننده هواداران سعودی و عصبانیت کاپیتان تیم فوتبال ژاپن +ویدئو
رفتار زننده هواداران سعودی و عصبانیت کاپیتان تیم فوتبال ژاپن +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2021
اشتراک
رفتار هواداران سعودی، کاپیتان ژاپنی را خشمگین کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از رفتار زننده تماشاگران سعودی در روبرو شدن با کاپیتان تیم فوتبال ژاپن در فضای مجازی جنجالی شده که موجی از واکنش‌ها را از سوی کاربران در پی داشته است.

پس از شکست ژاپنی‌ها در مصاف با تیم فوتبال عربستان در هفته سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هنگامی که مایا پوشیدا کاپیتان تیم فوتبال ژاپن خود را برای مصاحبه با ای اف سی و رفتن بر روی میکسدوزن آماده کرده بود، هواداران سعودی با رفتارهای ناشایست و زننده‌ای که از خود بروز دادند، کاپیتان تیم فوتبال ژاپن را خشمگین کردند و باعث شدند تا این بازیکن ژاپنی از میکسدوزن پایین آمده و با انجام حرکاتی عصبانیت خود را به رفتار زننده هواداران سعودی ابراز کند.

تعدادی از کاربران در واکنش به اقدام تماشاگران عربستانی، رفتار آن‌ها را غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی عنوان کردند. برخی دیگر حرکت هواداران سعودی را وحشیانه دانستند و با اشاره کردن به باخت سنگین تیم ژاپن مقابل عربستان حرکت زننده و ناشایست هواداران سعودی را ناعادلانه توصیف کرده و محکوم می‌کنند. بعضی از کاربران شگرد دشارژ کردن را یکی از راه‌های تضعیف حریف در میدان مسابقات ورزشی عنوان کردند، اما بعضی دیگر می‌گویند که چنین شگردی تنها در مسابقات ورزشی رزمی کاربرد دارد و نه در پایان مسابقه فوتبال. همچنین جمعی نیز واکنش کاپیتان تیم ژاپن را به جا و منطقی دانستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала