وزیر خارجه ایران: روابط ما با سوریه راهبردی است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در دیدار با همتای سوری خود
حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در  دیدار با همتای سوری خود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2021
اشتراک
حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در دیدار با همتای سوری خود پس از ورود به دمشق اعلام کرد روابط ما با سوریه راهبردی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین امیر عبداللهیان گفت که «روابط ما با سوریه راهبردی است و در راستای توسعه همکاری‌ها با این کشور در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم. سوریه در مسیر پیشرفت و شکوفایی است و ما در کنار این کشور خواهیم ایستاد کما اینکه در جنگ علیه تروریسم نیز ایستادیم.»
حسین امیرعبداللهیان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2021
وزیر خارجه ایران: در روزهای سخت، آماده حمایت و یاری لبنان هستیم
وزیرخارجه ایران  امروز در رأس هیأتی بعد از سفر به لبنان، وارد دمشق، پایتخت سوریه شد و مورد استقبال همتای سوری خود قرار گرفت.
حسین امیر عبداللهیان بعد از سفر به مسکو راهی لبنان شده  و با مقامات این کشور از جمله نخست وزیر و رئیس جمهور و وزیرخارجه و همچنین دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با همتای ایرانی خود در دمشق گفت که سوریه در قضیه پرونده هسته‌ای ایران از این کشور حمایت و اقدامات آمریکا را محکوم می‌کند.
حسین امیر عبداللهیان بعد از سفر به مسکو راهی لبنان شد و با مقامات این کشور از جمله نخست وزیر و رئیس جمهور و وزیرخارجه و همچنین دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد و به دنبال آن عازم  سوریه شد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала