هجوم مردم برای سرقت بار تریلی حادثه دیده +ویدئو

© Photo / IRNAهجوم مردم برای سرقت بار تریلی حادثه دیده +ویدئو
هجوم مردم برای سرقت بار تریلی حادثه دیده +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2021
اشتراک
مردم به جای کمک به راننده تریلی اموالش را دزدیدند.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از واژگونی یک تریلی و غارت کردن بار آن توسط مردم با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

در این ویدئو مشاهده شده مردم مشغول غارت و بردن بار تریلی سانحه دیده هستند. فردی که این لحظات را ثبت کرده فریاد کنان گفته، شما را به خدا نبرید، بار مردم را نبرید و مردان و زنان به جای این‌که دست راننده تریلی را بگیرند و به او یاری رسانند، طوری سرگرم تخلیه کردن تریلی شدند که انگار از آسمان برایشان هدیه‌ای رسیده و آنان در حال دریافت هدیه خود هستند.
از صحبت‌های فردی که فیلم‌برداری کرده می‌توان پی برد، این حادثه تلخ در اطراف سیرجان یکی از شهرستان‌های استان کرمان ایران رخ داده است.

تعدادی از کاربران بر این باورند حتی اگر بار این کامیون خراب هم شود مردم حق بردن بار را ندارند و تعدادی دیگری از کاربران بیان می‌کنند اگر می‌برند، پولش را هم به راننده بدهند، اما عده‌ای با آگاهی دادن می‌گویند این بارها متعلق به مردمی‌ست که چشم انتظار رسیدن آن‌ها هستند نه افرادی که بار را در جاده غارت می‌کنند. برخی دیگر نیز با دیدن این وضعیت برای چنین مردمی ابراز تاسف می‌کنند و این رفتارها را دستاورد مشکلات پیش آمده برای مردم عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала