استعفاها در فیس بوک و ترس کارکنان سابق از صحبت در مورد شغل قبلی خود

© Sputnikاستعفاها در فیس بوک و ترس کارکنان سابق از صحبت در مورد شغل قبلی خود
استعفاها در فیس بوک و ترس کارکنان سابق از صحبت در مورد شغل قبلی خود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2021
اشتراک
نامه های خداحافظی و مکاتبات داخلی کارکنان فیس بوک، وجود شکاف های جدی در سیاست داخلی این شرکت را آشکار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست در روز جمعه 8 اکتبر نوشت کارکنانی  که با اشتیاق و شور و شوق زیاد کار را در فیسبوک شروع می کنند، از اینکه نمی توانند چیزی را در آنجا تغییر دهند، دچار سرخوردگی و نا امیدی می شوند.
فیسبوک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
آیا با قطع چند ساعته فیسبوک، جهان سالم تر شد؟
کارکنان سابق فیسبوک که توسط این نشریه مورد مصاحبه قرار گرفتند، توضیح دادند که چگونه از خوش بینی اولیه نسبت به اینکه می توانند در بهبود کار فیسبوک کمک کنند، دور شده و پس از آنچه در داخل این شرکت دیدند، کاملاً دلسرد وناامید شدند. در نتیجه ، آنها متقاعد شدند که فیسبوک را نمی توان از درون تغییر داد.
فرانسیس هاگن، مدیر محصولات فیس بوک که در ماه مه استعفا داد، این شرکت را متهم کرد که می خواهد سود خود را به ضرر منافع عمومی افزایش دهد. او این ادعا را 4 اکتبر و در پی بزرگترین اختلال در کار سرویس های فیس بوک (FB WhatsApp Instagram) مطرح کرده و مدعی شد که از سال 2019 ده ها هزار صفحه تحقیقات داخلی فیسبوک را مخفیانه کپی کرده است.
تقریباً در همان زمان، برایان وایزمایر، یکی دیگر از کارکنان شعبه تحت رهبری فرانسیس هاگن که به دلیل فرسودگی معنوی و ناامیدی در این شرکت،  کار خود را ترک کرد  گفت که او نیز امید خود را برای ایجاد تغییر در فیس بوک از دست داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала