در لهستان تعریف کردند که چگونه "ضربه زدن به مسکو" روس ها را ثروتمندتر می کند

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر در لهستان تعریف کردند که چگونه "ضربه زدن به مسکو" روس ها را ثروتمندتر می کند
در لهستان تعریف کردند که چگونه ضربه زدن به مسکو روس ها را ثروتمندتر می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2021
اشتراک
روزنامه لهستانی Gazeta Wyborcza اعلام کرد اجرای احتمالی برنامه های یاروسلاو کاچینسکی، رهبر حزب حاکم "قانون و عدالت" برای احداث کانال در امتداد منطقه مسوم به زبانه بالتیک در دریای بالتیک و در نتیجه "ضربه زدن به مسکو" تنها منجر به ثروتمندتر شدن تجار روسیه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه یادآور شد که تنها راه خروج از تنگه کالینینگراد، تحت حاکمیت روسیه قرار دارد و ایجاد یک کانال با دور زدن تنگه بالتیک " نماد غلبه نهایی بر وابستگی به مسکو" برای کاچینسکی  خواهد شد.
لهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
لهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند
روزنامه لهستانی می نویسد: "کاچینسکی و حزبش ساخت این کانال را راهی برای به دست آوردن استقلال کامل می دانند. <...> بر اساس تزهای رقت انگیز تبلیغات حزبی، ساخت این کانال در دریای بالتیک به منزله ضربه  زدن به  روسیه خواهد بود. اما به نظر می رسد واقعیت  کاملاً متفاوت است. روسها پس از ساخت این کانال ثروت زیادی کسب خواهند کرد چون 90 درصد گردش کالای بندر لهستانی البلاگ ، که کانال در وهله اول به خاطر آن ساخته می شود، با استان کالینینگراد (روسیه) است. "
این نشریه تأکید می کند که در حال حاضر کارآفرینان روسیه کالاها و مواد اولیه مختلف را از طریق این بندر لهستان حمل می کنند و ساخت این کانال به آنها امکان می دهد گردش کالا و سود خود را افزایش دهند.
روزنامه لهستانی خاطرنشان  می کند که مشخص نیست اجرای این پروژه  در چه زمانی سود آور و با صرفه خواهد شد اما  ادعا می کند که ساخت آن بدون شک لطمه قابل توجهی به طبیعت لهستان وارد کرده، خط ساحلی زبانه بالتیک برهم زده و سیستم زیست محیطی منطقه را مختل می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала