رئیس جمهور روسیه 69 ساله شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور روسیه 69 ساله شد
رئیس جمهور روسیه 69 ساله شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه 7 اکتبر سالروز تولد خود را جشن می گیرد. امسال رهبر روسیه 69 سالگی خود را برگزار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف ، سخنگوی پوتین دیروز درباره برنامه های رهبر روسیه در به این مناسبت گفت. رئیس جمهور روز تولد خود را در محل کارش می گذراند و عصر آنرا در کنار خانواده و دوستانش جشن می گیرد. پسکوف تأکید کرد: "هیچ کس شک ندارد که وی حداقل عصر حتماً این روز به نحوی با خانواده و دوستان خود جشن خواهد گرفت."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال ماهیگیری در تایگا روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2021
چندرسانه ای
استراحت ولادیمیر پوتین در سیبری
سال گذشته رئیس جمهور روسیه تعریف کرد  که نوه هایش در روز تولد او نقاشی ها، کارهای دستی و تبریک های ساده خود را هدیه دادند. پوتین خاطرنشان کرد که اول از همه انتظار تبریک از سوی عزیزان: فرزندان ، نوه ها و دوستان را داشت. او گفت که حتی اگر مردم در  روز تولدش در کنار او نباشند، مطمئناً به وی تلفن کرده یا به شکل دیگری  به وی شادباش خواهند گفت.
در سال 2019 نیز پوتین روز تولد خود را با خانواده و دوستان گذراند و در سال 2018 سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا در روز تولد رئیس جمهور روسیه  شرکت کرد. وی در شصت و پنجمین سالروز تولد پوتین پرده ای با تصویر مشترک آنها به وی هدیه کرد که  در پس زمینه آن نقاط دیدنی ایتالیا و روسیه قرار دارد.
در سال 2017 نقاشی هایی با تصویر رهبر روسیه در تعدادی از شهرهای اروپا از جمله پاریس، بارسلونا و برلین ظاهر شد و همچنین روس ها تولد رئیس جمهور خود را از طریق رسانه های اجتماعی تبریک گفتند. کاربران آثار خود را که به رئیس جمهور روسیه اختصاص داده شده بود  در حساب های شخصی خود قرارداده و به او تبریک می گفتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала