انتقاد کاربران از پرچم وارونه ایران روی میز مذاکره در پاکستان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتقاد کاربران از پرچم وارانه ایران روی میز مذاکره در پاکستان +عکس
انتقاد کاربران از پرچم وارانه ایران روی میز مذاکره در پاکستان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
تصویر منتشر شده از دیدار علی باقری و همتای پاکستانی‌اش که نشان می‌دهد پرچم ایران به شکل وارونه روی میز قرار گرفته است انتقاد کاربران را به همراه داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، پرچم ایران در دیدار معاون سیاسی وزارت خارجه این کشور با همتای پاکستانی خود به صورت وارونه قرار گرفت که انتشار تصویری از این اتفاق، واکنش کاربران را در صفحات اجتماعی به دنبال داشته است.

گفته می‌شود این اتفاق با اعتراض هیئت دیپلماتیک ایران روبرو شد اما کاربران عنوان می‌کنند نشستن معاون سیاسی وزارت خارجه پشت میزی با پرچم وارونه ایران که به تازگی منصوب شده بود نوعی بی‌توجهی به مسائل مهم دیپلماتیک محسوب می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)


کاربران عنوان می‌کنند بسیار عجیب است که در این چنین جلسات مهمی پرچم یک کشور برعکس گذاشته شود و در واقع این کار به نوعی توهین به آن کشور است. جمعی از کاربران معتقدند آقای باقری نباید با وجود چنین اتفاقی پشت میز مذاکره می‌نشست و ابتدا باید این مسئله را مطرح می‌کرد و پس از آن شروع به مذاکره می‌کرد.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند احتمال دارد این موضوع بدون قصدی صورت گرفته باشد و بهتر است به این موضوع توجه نداشت چراکه نتیجه‌ی این مذاکره بسیار مهمتر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала