معرفی سریال ساخت ایران 3 و جزیره

© Sputnikسریال ساخت 3
سریال ساخت 3  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2021
اشتراک
اوقات فراغت به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند تا به فعالیت‌های مورد علاقه خود در کنار خانواده مشغول شوند و ساعت به تفریح و شادی در خانواده بگذرانند.
یکی از فعالیت‌های سالم این روزها، دانلود سریال ایرانی با ترافیک داخلی نیم بها است که افراد می‌توانند با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی خود به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌شان بپردازند. با توجه به این که سریال های ایرانی در سال‌های اخیر به عنوان یکی از تفریحات سالم کاربران شناخته شده است و شبکه های تلویزیونی با ساخت اثار متعدد پی در پی در موضوعات خانوادگی و اجتماعی سعی در سرگرم کردن مخاطبان خود داشته اند. در میان اما شبکه نمایش خانگی با ارائه آثار عاشقانه تاریخی و درام و ارائه آثار خود بصورت فروش قانونی مخاطبان زیادی را جذب کرده اند.
بنظر می رسد کارگردان هایی در نمایش خانگی فعالیت دارند و آثار را برای این شبکه مهیا می سازند نقطه ضعف و قوت برنامه های تلویزیونی را شناخته و سعی دارند با پرداختن به مسائل روز نظیر شبکه های اجتماعی، مدها و روابط احساسی و عاشقانه بین انسان ها که گاهاً در اطراف خود هم دیده ایم مخاطب را قانع و راضی نگه داشته اند. سریال های عاشقانه و کمدی و تاریخی محبوب ترین ژانرهای این شبکه را تشکیل میدهند.
جزیره محصول 1400 به کارگردانی سیروس مقدم در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. علت تاخیر در ارائه این اثر نیز همه گیری کرونا بود که با واکسیناسیون و برگشتن شاید به حالت عادی تمامی عوامل به کار مشغول شده و خیلی سریع قسمت های زیادی از این سریال را مهیا ساختند. با اینکه سیروس مقدم را بیشتر با آثار کمدی و جنایی می شناسیم و مجموعه تلویزیونی پایتخت که در 6 فصل از شبکه یک سیما پخش شد از اثرهای کمدی مشهور و سریال میکائیل با ژانری پلیسی جنایی نیز جز کارنامه او محسوب می شود اما اینبار به سراغی موضوعی رفته که برای او یک تجربه جدید محسوب می گردد..شاید او نیز چاره ای جز پرداختن با اینگونه مسائل ندارد چرا که این روزها راه ترین راه رسیدن یک اثر پول زا همین موضوعات عاشقانه است.
برگردیم موضوع داستان سریال جزیره که با تمام نقدهایی که در آینده ممکن است داشته باشد در مورد دختری بنام صحرا است که بسیار جسور است و شغل خبرنگاری را در پیش گرفته است و یک شکست عشقی را تجربه کرده است. او برای انتقام و به زمین زدن خانواده شاهنگ که معشوقه قبلی او بوده وارد دنیای تجارت می شود و بازی خطرناکی را شروع می کند.
بازیگران سریال جزیره: السا فیروزآذر ، امیر کاظمی ، امیر مقاره ، بهنام تشکر ، حسام منظور ، حمیدرضا پگاه ، سامیه لک ، شادی مختاری ، علی سرابی ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، محمدرضا فروتن ، میترا حجار ، مینا وحید ، هنگامه قاضیانی.
از حواشی جالب این سریال حضور امیر مقاره خواننده پاپ ایران که با نام هنری ماکان بند فعالیت دارند است، این نخستین حضور این هنرمند در یک اثر سینمایی است.
اولین فصل ساخت ایران توسط محمدحسین لطیفی از تلویزیون پخش شد و بعد از استقبال بی نظیر بینندگان، برزو نیک نژاد فصل 2 ساخت ایران را تهیه و تصمیم گرفت در شبکه نمایش خانگی و توسط سایت های مجاز به فروش برسد. بنظر فصل دوم آن کمی تهی و ضعیف تر از فصل اول آن بود و با پرداختن به برخی جمله های کلیشه ای فضای مجازی سعی در خنده اجباری بینندگان داشتند. شما می توانید به زودی به تماشای سریال ساخت ایران ۳ به صورت خانگی بنشینید و از آن لذت ببرید
 
حالا ساخت ایران به ایستگاه سوم خود رسیده و با کارگردانی متفاوت!.. بهمن گودرزی در اولین قدم خود چینش امین حیایی و محمدرضا گلزار را بهم زده و امین حیایی و مجید صالحی را جایگزین آن کرد تا بتواند آنچه در ذهن خود دارد را پیاده سازد. فعلا حضور این دو بازیگر در این سریال قطعی و یقین است. اما داستان آن در آفریقا و با حوادثی جدید و کمدی رقم خواهد خورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала