حسن‌ اُف: جدایی طلبی تهدیدی برای صلح و ثبات در منطقه است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ژنرال ذاکر حسن‌ اُف وزیر دفاع آذربایجان
ژنرال ذاکر حسن‌ اُف وزیر دفاع آذربایجان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
اشتراک
وزیر دفاع آذربایجان خاطرنشان کرد که درگیری ها در منطقه باید بر اساس تمامیت ارضی کشورها و هنجارها و اصول حقوق بین الملل حل و فصل شود.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ذاکر حسن‌ اُف وزیر دفاع آذربایجان، پس از دیدار سه جانبه وزرای دفاع آذربایجان، گرجستان و ترکیه اعلام کرد: ادامه فعالیت های تروریستی و تجزیه طلبانه در منطقه تهدیدی مستقیم برای صلح و ثبات، توسعه اقتصادی و همچنین امنیت فعالیت های بین المللی است.
برگزاری رزمایش سه جانبه ترکیه، آذربایجان و گرجستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
برگزاری رزمایش سه جانبه ترکیه، آذربایجان و گرجستان
وزیر دفاع آذربایجان خاطرنشان کرد: درگیری ها در منطقه باید بر اساس تمامیت ارضی کشورها و هنجارها و اصول حقوق بین الملل حل و فصل شود.
نشست سه جانبه ژنرال ذاکر حسن‌ اُف وزیر دفاع آذربایجان، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه و خوانش بورچولادزه وزیر دفاع گرجستان در ۵ اکتبر در منطقه کاختی گرجستان برگزار شد.
در این دیدار، وزیران دفاع در مورد وضعیت سیاسی فعلی در منطقه، توسعه همکاری های نظامی در قالب سه جانبه و تامین امنیت پروژه های منطقه ای بحث کردند.
تأکید شد که این بستر مشارکت استراتژیک، مبتنی بر اعتماد متقابل، نقش مهمی در تضمین صلح و ثبات، توسعه پایدار در منطقه و همچنین رفاه مردم را دارد.
طرفین همچنین در مورد سایر موضوعات مورد علاقه دو جانبه در زمینه همکاری های نظامی سه جانبه تبادل نظر کردند. در پایان، پروتکلی در مورد نتایج مذاکرات امضا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала