صدور مجوز حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی +عکس

© Photo / فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایرانصدور مجوز حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی +عکس
صدور مجوز حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
اشتراک
بانوان ایرانی رقابت تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، روز سه‌شنبه ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه) به مصاف هم می‌روند. جلسه‌ هماهنگی این بازی در استانداری تهران با حضور مسئولان این نهاد و همچنین وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان و حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در روز گذشته برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تماشاگران برای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور یابند. همچنین بانوان نیز می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

این در حالی‌ست که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پیش‌تر هشدار داده بود که چنانچه ایران با حضور تماشاگران زن در این بازی مخالفت کند، از سوی این نهاد جریمه خواهد شد. همچنین بنا بر گزارش رسانه‌ها، جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز در جریان دیدار اخیر خود با شهاب‌الدین عزیز خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده بود که در کنار تجهیز ورزشگاه آزادی به سیستم «کمک داور ویدئویی»، حضور زنان در جریان این مسابقه بین‌المللی نیز یک ضرورت غیرقابل انکار از نظر فیفا است.

کاربران بسیاری از این موضوع ابراز خوشحالی می‌کنند و به بانوان علاقمند به فوتبال تبریک می‌گویند که در نهایت می‌توانند بازی‌های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند رئیس جمهور وقت ایران مسبب این اتفاق می‌باشد اما گروهی دیگر از کاربران به تندی به این نظر واکنش نشان می‌دهند و با تاکید عنوان می‌کنند این اتفاق به اجبار فیفا رخ داده است. عده‌ای از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند اگر این دستور تا روز مسابقه تغییر نکند جای تعجب و خوشحالی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала