حکم مأمور پلیس لندن متهم به تجاوز صادر شد

© AP Photo / Matt Dunhamاسکاتلندیارد
اسکاتلندیارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
اشتراک
مأمور پلیس در خارج از نوبت کاری دست به این کار زده بود.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به اعلامیه منتشره در سایت رسمی پلیس لندن، دیوید کریک 46 ساله که در ترکیب اداره پلیس محافظت از پارلمان و نمایندگی های دیپلماتیک کار می کرد 3 اکتبر متهم به تجاوز شد.
مأمور پلیس در خارج از نوبت کاری دست به این کار زده بود. او 2 اکتبر از کار برکنار شد و 4 اکتبر دادگاهی شد. او متهم به تجاوز به زنی در روز 4 سپتامبر سال 2020 شده است.
گفته می شود که او در همان واحدی کار می کرد که وین کازینز مأمور دیگر پلیس خدمت می کرد که او نیز متهم به تجاوز شده بود.
پیش بینی زیر آب رفتن لندن به دلیل تغییرات آب و هوایی در جهان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2021
پیش بینی زیر آب رفتن لندن به دلیل تغییرات آب و هوایی در جهان
گفتنی است که وین کازینز مامور پلیس لندن که به سارا اورارد تجاوز کرده و اورا کشته بود، به حبس ابد محکوم شد. موضوع از این قرار بود که وین کازینز مامور پلیس در خیابان به بهانه نقض مقررات کرونا به سارا اورارد سوم مارس یعنی حدود هفت ماه پیش که از خانه دوستش در جنوب لندن باز می‌گشت دستبند زد و سوار ماشینش کرد. چند نفر این صحنه را دیده بودند اما تصور می‌کردند بازداشت، قانونی و این یک ماموریت پلیس است.
محاکمه حضوری کازینز در دو روز انجام و حکم او صادر شد. قاضی دادگاه این جنایت را وحشیانه توصیف کرد. خانواده خانم اورارد که در دادگاه حضور داشتند در اطلاعیه‌ای از حکم دادگاه استقبال کرده‌اند و گفته‌اند هرچند هیچ چیز نمی‌تواند سارا را به آنها بازگرداند اما این حکم حبس ابد آنها را آرام می‌کند. او بلافاصله از اداره پلیس لندن اخراج شده بود.
۵۰ سال پیش مجلس بریتانیا حکم اعدام را لغو و مجازات حبس ابد را برای بدترین جرایم از جمله چند بار قتل یا کشتن کودکان تعیین کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала