فداکاری شاهدخت ژاپن برای ازدواج با پسری از قشر متوسط +عکس

© Fotobank.ru/Getty Images / Chung Sung-Junفداکاری شاهدخت ژاپن برای ازدواج با پسری از قشر متوسط +عکس
فداکاری شاهدخت ژاپن برای ازدواج با پسری از قشر متوسط +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اشتراک
شاهدخت ژاپن عنوان سلطنتی‌اش را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، از خود‌ گذشتگی شاهدخت ژاپن بخاطر ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش که از طبقه متوسط جامعه است او را از عنوان سلطنتی برکنار کرده، این موضوع مورد توجه کاربران دنیای مجازی و سایت‌های خبری در سراسر جهان قرار گرفته است.

ماکو دختر پادشاه دربار ژاپن به همراه نامزدش کی کومورو که پسری از خانواده معمولی‌ست، روز جمعه اعلام کردند، آن‌ها روز ۲۶ اکتبر با یکدیگر ازدواج خواهند کرد. طبق قوانین دربار اگر ماکو با کی کومورو ازدواج کند ملزم به ترک مقام سلطنتی خود خواهد شد.

همچنین شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن در روز جمعه ۱ اکتبر (۹ مهر) اعلام کرد، ماکو ۲۹ ساله به اتفاق کی‌ کومورو خبر نامزدی خود را نخستین بار در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بودند، اما به دلیل اختلاف مالی مادر کومورو با نامزد سابقش، ازدواج‌شان عقب افتاد. شاهزاده ماکو و کومورو در دانشگاه بین‌‌المللی مسیحی توکیو در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند. در حال حاضر کومورو به شغل وکالت در نیویورک مشغول است و انتظار می‌رود آن‌ها پس از عروسی به نیویورک نقل مکان کنند. در خبرگزاری‌ها گفته شده که شاهزاده ژاپنی حتی از دریافت مبلغ ۱ میلیون دلاری که برای شروع زندگی جدیدش در خارج از ژاپن در نظر گرفته، صرف نظر می‌کند.

با بررسی و جستجو در نظرات کاربران می‌توان دریافت دختری که در خانواده اشرافی زندگی کرده حاضر است با فردی عادی زندگی آرامی را تجربه کند، اما دختران از خانواده‌های غیراشرافی حاضر به تن دادن ازدواج با مردی از طبقه متوسط نیستند که این خود معضلی بزرگ است.

View this post on Instagram

A post shared by @akhbare_assalouye


تعدادی از کاربران با بیان این‌که دختر پادشاه با مشکلات زندگی برخورد نداشته واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای دیگر می‌گویند، دختران ایرانی دنبال مردان شاه‌زاده هستند و به کمتر از آن‌ رضایت نمی‌دهند، اما عده‌ای بر این باورند، انسان‌هایی که بخاطر عشق‌شان از پست و مقام می‌گذرند روح بزرگی دارند. برخی از کاربران بیان می‌کنند، دوران سلطنت و پادشاهی به سر آمده و همه انسان‌ها مسئول تصمیم گیری درباره زندگی‌ خود هستند، اما برخی گفتند از چنین اندیشه‌ای در دنیای واقعی چیزی نمی‌بینند و آن را کتمان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала