آمریکا از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد

© Photo / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federationآمریکا از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد
آمریکا از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اشتراک
نشنال اینترست: ایالات متحده از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی آمریکا شکار زیردریایی‌های روسی را آغاز می کند. درباره این ستون نویس برای نسخه آمریکایی مجله National Interest Caleb Larson می نویسد.
او بیانیه مطبوعاتی را به یاد آورد که در 28 سپتامبر در وب سایت رسمی نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شد. در آن آمده است که کارگروه جدید "Greyhound" به ناوشکن هایی مانند "آرلی برک" دستور می دهد تا آماده "مقابله با تهدیدهای مسکو" باشند.
به گفته لارسون، قابلیت های ناوگان زیردریایی روسیه به طور مداوم در حال افزایش است و اکنون "تهدید قابل توجهی" برای سواحل شرقی ایالات متحده و همچنین اروپا محسوب می شود. وی به نگرانی خاص ارتش آمریکا در مورد توانایی جاسوسی زیردریایی ها و همچنین قطع کابل های ارتباطی که قاره ها را در امتداد کف اقیانوس متصل می کند ، اشاره کرد.
نویسنده خاطرنشان کرد: "شکستگی این خطوط ارتباطی تهدیدی جدی برای امنیت ایالات متحده و اروپا است."
به گفته وی ، گروه ویژه "Greyhound" قصد دارد برتری ایالات متحده را نسبت به روسیه در غرب اقیانوس اطلس حفظ کند. لارسون در پایان گفت: ناوشکن های کلاس Arleigh Burke دارای قابلیت های قوی ضد زیر دریایی برای انجام این کار هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала