در استرالیا تانک روسی "آرماتا" را "نابود" می کنند + عکس

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر در استرالیا تانک روسی "آرماتا" را "نابود" می کنند + عکس
در استرالیا تانک روسی آرماتا را نابود می کنند + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
شرکت استرالیایی GaardTech در توییتر تانک روسی T-14 ""آرماتا" را برای استفاده از آن به عنوان هدف ثابت جهت انهدام در طول نبردهای آموزشی نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، کانال ChDambiev در تلگرام توجه را به تصویر جلب کرده و می نویسد : "شرکت معروف استرالیایی GaardTech از بریزبن که به تولید اهداف ثابت برای رفع  نیازهای نیروهای دفاعی استرالیا اشتغال دارد، یک مدل متحرک از تانک روسی پیشرفته  آرماتا را نابود کرد."
 
Guess the model…. Hint, it’s spicy. pic.twitter.com/gEPt64xItT
— GaardTech (@GaardTech) September 28, 2021
​در ماه سپتامبر ، نشریه آمریکایی" 19FortyFive به آنچه ارتش روسیه در مورد  تانک آرماتا می گفت باور نداشت. در مطلب منتشره در این نشریه آمده بود: "در اینکه تانک جدید روسی در سال 2020 در سوریه مستقر شده ، تردید وجود دارد. حتی اگر این تانک  وارد صحنه عملیات جنگی در خاورمیانه شده باشد ،به معنای شرکت ان در این عملیات نیست. روس ها همچنین به تاکتیک جدید در زمینه استفاده خودروهای زرهی، توسعه یافته در سوریه مباهات کردند که انتظار می رود T-14 بتواند از آنها استفاده کند. با این حال ، متخصصان تانک تحت تأثیر این تاکتیک "جدید" قرار نگرفتند. "
یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه ژوئیه 2018خاطرنشان کرده بود که نیروهای مسلح روسیه به دلیل گران بودن تانک های آرماتا فعلاً به دنبال خرید تعداد زیادی از آنها نیستند و ترجیح می دهند از طریق نوسازی تجهیزات نظامی موجود، توان رزمی خود را افزایش دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала