برای بازگشت سریع حس بویایی پس از ابتلا به کرونا از چه روشی استفاده شود؟

© Photo / Lorenzo Casalino / Amaro Lab / U.C. San Diegoبرای بازگشت سریع حس بویایی پس از ابتلا به کرونا از چه روشی استفاده شود؟
برای بازگشت سریع حس بویایی پس از ابتلا به کرونا از چه روشی استفاده شود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
خانم اوکسانا نیکیتینا، متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی اعلام کرد یکی از روش های مورد استفاده در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بازگرداندن سریع حس بویایی کمک می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این پزشک روس استنشاق با آب معدنی را روشی موثر برای بازگرداندن حس بویایی پس ازابتلا به  کرونا نامید. به گفته وی  ، در این روش باید از آب معدنی حاوی سولفات منیزیم استفاده شود. لازم است که قبل از استفاده از آب معدنی ، گاز آن آزاد شده ، آنرا تا 36-37 درجه گرم کرده و داخل دستگاه استنشاق بریزید.
نحوه برخورد با افرادی که در ایران از زدن واکسن کرونا امتناع می ورزند اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
نحوه برخورد با افرادی که در ایران از زدن واکسن کرونا امتناع می ورزند اعلام شد
خانم اوکسانا نیکیتینا توضیح داد:" آبیاری مداوم حفره بینی باعث احیا و ترمیم مخاط بینی می شود ".
علاوه بر این می توان به جای آب معدنی از محلول ایزوتونیک آب دریا استفاده کرد. اثربخشی آن به طور کامل مشخص نیست  اما مضر نخواهد بود.
پزشک روس برای بازگرداندن حساسیت به بوها ،مچنین توصیه کرد که حس بویایی با استفاده از اسانس های رز، اکالیپتوس، لیمو،منتول، رزماری، ترنج و درخت چای تحریک و احیا شود.
دو بار در روز باید به این روش ها متوسل شد: در عرض 15 ثانیه باید ترکیب را دم و بازدم کرده، ده ثانیه مکث نموده و از چهار عطر بطور متناوب و نوبتی استفاده شود. اگر پس از سه ماه حس بویایی  بازنگشت، باید از اسانس ها و عطرهای دیگر استفاده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала