فرانسه گروهی از سیاستمداران در لبنان را تحریم می کند

© Flickr / Caleb Phillipsفرانسه گروهی از سیاستمداران در لبنان را تحریم می کند
فرانسه گروهی از سیاستمداران در لبنان را تحریم می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
مقامات فرانسوی ممکن است به زودی گروهی از سیاستمداران فاسد در لبنان را تحریم کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری "ان نشره" با استناد به منابع دیپلماتیک غربی، فرانسه گروهی از سیاستمداران در لبنان را تحریم می کند.
سفیر عربستان در بیروت به طور ناگهانی لبنان را ترک کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
سفیر عربستان در بیروت به طور ناگهانی لبنان را ترک کرد
به گفته این نشریه، این فهرست به ویژه شامل نماینده مجلس لبنان و وزیر دفاع سابق لبنان، رئیس شورای بازسازی و توسعه لبنان نبیل جیسر و مشاور رئیس جمهور در مسائل حقوقی و سلیم جوریساتی وزیر دادگستری سابق است.
علاوه بر این، از دو تاجر برجسته دیگر نیز نام برده می شود: جهاد العرب از اطرافیان سعد حریری، نخست وزیر سابق و از اطرافیان جبران ریحان داماد رئیس جمهور و رهبر جنبش میهنی آزاد لبنان می باشد.
به ابتکار پاریس، تحریم های قریب الوقوع علیه همه کشورهای اتحادیه اروپا علیه لبنان اعمال می شود و گروهی از سیاستمداران و کارآفرینان لبنانی از ورود به خاک کشورهای عضو جامعه محروم می شوند و حساب های بانکی آنها مسدود می شود.
پیش از این در خبرها امده بود که وزارت خزانه‌داری آمریکا خبر داد که ۷ شخص حقیقی و یک شرکت به دلیل «مشارکت در تأمین مالی حزب‌الله لبنان» به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا به شمار می‌رود، افزده می شود. 
طبق اطلاعیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، همزمان دولت قطر نیز این اشخاص حقیقی و حقوقی (۷ فرد و یک شرکت) را تحریم کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала