عملیات جستجوی مرد مست گمشده با حضور خودش +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عملیات جستجوی مرد مست گمشده با حضور خودش +عکس
عملیات جستجوی مرد مست گمشده با حضور خودش +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
اقدام عجیب مرد ترکیه‌ای که ساعت ها به تیم جستجو برای پیدا کردن خودش کمک کرد و حسابی در رسانه‌های دنیا سر و صدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته اخیر مرد ۵۰ ساله ترکیه‌ای که حالت طبیعی نداشته از دورهمی دوستانش در پارک جنگلی جدا شده و به دل جنگل می‌زند.

بعد از ساعتی که دوستان از آمدنش قطع امید می‌کنند، ماجرا را به پلیس خبر می‌دهند. پلیس در صحنه حاضر می‌شود و عملیات پیدا کردن مرد گم‌‌‌شده در جنگل شروع می‌شود. کم کم مردم دیگر و محلی‌ها به جمعیت جویندگان اضافه می‌شوند و همه با هم مرد گم شده را صدا می‌زنند و دنبالش می‌گردند.

بعد از چند ساعت گشت‌زنی، مردی از بین جمعیت جویندگان جلو می‌آید و می‌پرسد: «چه کسی را صدا می‌زنید؟ اینکه اسم من است!» و مشخص می‌شود که مرد گم‌شده خودش در بین جمعیت جویندگان بوده و ساعت‌ها به دنبال خودش می‌گشته و اسم خودش را صدا می‌زده است! حتی دوستانش هم در جمعیت جویندگان متوجه حضور او نشده بودند.

نکته جالب‌تر اینکه این اولین بار نیست که کسی در بین جمعیت جویندگان دنبال خودش می‌گردد؛ سال ۲۰۱۲ نیز این اتفاق در گوشه دیگری از دنیا برای یک گردشگر آسیایی افتاده بود و او ساعت‌ها بین جمعیت دنبال گم‌شده‌ای که خودش بود گشت زده بود.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)


بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با کنایه و نگاهی طنز‌آمیز راجب به این موضوع نظر می‌دهند.
عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند که واکنش این مرد بیشتر از یک مست بودن عادی است و بنظر می‌رسد چیز دیگری مصرف کرده است، جمعی دیگر از کاربران هم اشاره به این موضوع دارند که نه‌ تنها خود مرد بلکه بنظر میرسد دوستانش هم بیشتر از خود او دچار مستی و اثرات جنس دیگری بودند که حتی آنها هم متوجه حضور مرد نشدند.

کاربرانی نیز معتقدند دلیل تکرار این موضوع هر چند سال یکبار عجیب است چه دلیلی دارد یک فرد مست اینگونه محیط خانه را در این حال و روز ترک کند و باعث بجود آمدن همچین اتفاقاتی شود، حتی قانون هم رانندگی به هنگام مستی و اقدامات بی‌شماری را در این زمینه جرم می‌دادند، بسیاری از افراد در مستی دست به اقدامات خطرناک‌تری می‌زنند پس بهتر است اینگونه افراد محیطی که در آن هستند را ترک نکنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала