بحران سوخت در بریتانیا به داروخانه‌ ها سرایت کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikovبحران سوخت در بریتانیا به داروخانه‌ ها سرایت کرد
بحران سوخت در بریتانیا به داروخانه‌ ها سرایت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
یک رسانه انگلیسی گزارش داد که بحران سوخت در این کشور بر توزیع دارو نیز اثر گذاشته و داروخانه‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، روز جمعه در گزارشی به نقل از مقامات یکی از انجمن‌ های بزرگ داروخانه‌ داران انگلیس اعلام شد، که بحران سوخت در این کشور داروخانه‌ ها را نیز به شدت تحت تأثیر قرار داده است.
قیمت بالای گاز در انگلیس موجی از ورشکستگی ها را برانگیخته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
قیمت بالای گاز در انگلیس موجی از ورشکستگی ها را برانگیخته است
طبق این گزارش، کل زنجیره توزیع دارو در انگلیس به دلیل بحران سوخت دچار اختلالات جدی شده و تحویل اقلام دارویی به داروخانه‌ ها به‌ سختی انجام می‌ شود.
همزمان انجمن خرده‌ فروشان فرآورده‌ های نفتی انگلیس (PRA) که ۶۵ درصد جایگاهداران سوخت در آن عضویت دارند، اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های دریافتی از اعضا، ۲۷ درصد جایگاه‌ های سوخت روز گذشته پنجشنبه فاقد سوخت بوده‌ اند و ۲۱ درصد از جایگاه‌ ها نیز تنها یک نوع سوخت موجود داشته‌اند.
گوردون بالمر مدیرکل انجمن خرده‌ فروشان فرآورده‌ های نفتی بریتانیا، در این خصوص به رویترز گفت: سوخت به دلیل تقاضای بی‌ سابقه، سریعتر از حد معمول به اتمام می‌ رسد. هنوز هم گزارش‌ هایی از حملات لفظی یا فیزیکی به کارکنان جایگاه‌ های سوخت دریافت می‌کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала