رزمایش ارتش روسیه در کوه های تاجیکستان

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش ارتش روسیه در کوه های تاجیکستان
رزمایش ارتش روسیه در کوه های تاجیکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی روسیه اطلاع داد که نیروهای بزرگترین گروه نیروی زمینی روسیه مستقر در خارج از کشور یک رزمایش تاکتیکی را در کوه های تاجیکستان برای از بین بردن شبه نظامیان فرضی انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است:"بر اساس برنامه این رزمایش، سرویس اطلاعاتی متوجه یک گروه مسلح غیرقانونی شده که در امتداد یک کوره راه کوهستانی به سمت روستایی حرکت می کرد. تفنگداران یگان موتوریزه برنامه های" شبه نظامیان "را خنثی کرده  و ضربه ای غافلگیر کننده از کمین گاه به آن وارد نمودند."
روسیه و چین؛ رزمایش با موفقیت پایان یافت، بعد چه؟   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2021
روسیه و چین؛ رزمایش با موفقیت پایان یافت، بعد چه؟
در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان می شود سرنشینان نفربرهای زرهی مدرنیزه شده  "ب ت ار ـ 32" (BTR-82)،این گروه را با آتش توپ های 30 میلیمتری خودکار در حومه شهر منهدم کردند. پشتیبانی از تفنگداران یگان موتوریزه توسط واحدهای تک تیراندازهای مجهز به تفنگهای 12.7 میلیمتری کورد ام  (Kord-M)  صورت گرفت.
یگانهای پایگاه نظامی 201 بروسیه ه طور منظم در تمرینات در سطوح مختلف  از جمله بین المللی شرکت می کنند. در اوت سال جاری ، حدود 1.8 هزار نفر از نیروهای نظامی روسیه در رزمایش مشترک نیروهای نظامی روسیه، ازبکستان و تاجیکستان شرکت کردند. در ماه اکتبر سربازان پایگاه نظامی در سه رزمایش مشترک با نیروهای نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی که  از جمله در خاک تاجیکستان نیز برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала