کاشت زنجیرهای طلا بر روی سر به جای مو توسط رپر مکزیکی +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Andrey Sinenkiyکاشت زنجیرهای طلا بر روی سر به جای مو توسط رپر مکزیکی +ویدئو، عکس
کاشت زنجیرهای طلا بر روی سر به جای مو توسط رپر مکزیکی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
خواننده رپ در مکزیک طی یک عمل جراحی چندین قلاب در جمجمه‌اش قرار داد تا به جای مو زنجیرهای طلا داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دن سور، خواننده رپ مکزیکی برای اینکه متفاوت به نظر برسد اقدام به کاشتن زنجیرهای طلا روی سرش کرده است و با این کار او اولین فردی در جهان است که روی سر خود به جای مو زنجیرهای مختلفی از طلا کاشته است. او در این‌باره می‌گوید: «حقیقت این است که من می‌خواستم کاری متفاوت انجام دهم، زیرا می‌بینم که همه موهای خود را رنگ می‌کنند و امیدوارم کسی از این کار من کپی‌برداری نکند.»

View this post on Instagram

A post shared by fact.naab (@fact.naab)


این خواننده رپ مکزیکی ماه آوریل برای کاشت زنجیر طلا روی سرش تحت عمل جراحی قرار گرفت و چند قلاب در جمجمه‌اش کاشته شد که زنجیرها به آن‌ها وصل می‌شوند. زنجیرها قابلیت جداسازی دارند، اما قلاب‌ها در سرش باقی می‌مانند. وی محلی که این عمل جراحی را انجام داده فاش نکرد تا فرد دیگری این کار را انجام ندهد.

در حالیکه دن سور عنوان کرد زنجیرهای روی سرش همه از طلا هستند اما برخی در طلا بودن این زنجیرها شک کردند به همین دلیل او یکی از زنجیرها را جدا کرده و در لیوان آب قرار داد تا صحت ادعایش را اثبات کند. برخی از کاربران معتقدند برخلاف اینکه این رپر گمان می‌کند بسیار متفاوت شده است، ظاهر او زشت و زننده می‌باشد و سر او شباهت زیادی به ویترین طلافروشان دارد. کاربران عنوان می‌کنند او به قدری از توانایی مالی برخوردار بوده که اقدام به چنین کاری کرده است اما کاربرانی بر این باورند که او برای شهرت بیشتر و شناخته شدن دست به چنین اقدامی زده است و این کار او را در میان مردم جهان بیشتر شناخته می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by Rap2France (@rap2france)


جمعی از کاربران به تندی کار او را نقد می‌کنند و عنوان می‌کنند انسان از هدف اصلی زندگی دور شده است و به سوی پوچی می‌رود اما کاربرانی مخالف این موضوع هستند و معتقدند نه تنها جهان به صورت تصادفی بوجود آمده است بلکه انسان آزاد آفریده شده است و تا جایی که رفتار افراد به دیگران آسیب نزند آنها می‌توانند به سبک و سلیقه‌ی خود زندگی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Dan Sur (@dansurig)


گروهی از کاربران نیز با تمسخر عنوان می‌کنند اکنون سر این خواننده جوان بسیار ارزشمند است و ممکن است به خاطر ارزش مالی بالای این زنجیرها سارقان قصد جان او را کنند که در پاسخ این کاربران برخی عنوان می‌کنند سرقت از این فرد هزینه‌ی بیشتری از مجموع زنجیرهای طلای کاشته شده روی سر این خواننده دارد و باردیگاردهای او اجازه این کار را نخواهند داد.

View this post on Instagram

A post shared by Dan Sur (@dansurig)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала