بازداشت 33 نفر در هند به اتهام تجاوز گروهی به یک دختربچه 15 ساله

© AFP 2023 / Manavan Vatsyayanaبازداشت 33 نفر در هند به اتهام تجاوز گروهی به یک دختربچه 15 ساله
بازداشت 33 نفر در هند به اتهام  تجاوز گروهی به یک دختربچه 15 ساله  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
پلیس هند 33 نفر را به اتهام تجاوز جنسی گروهی به یک دختربچه 15 ساله بازداشت کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه هندوستان تایمز، داداهری چائور، بازرس کل پلیس گفت: "هر  33 متهم ذکر شده در گزارش تحقیقات اولیه در حال حاضر در بازداشت هستند و اسامی جدیدی در جریان تحقیقات مشخص نشده است."
دستگیری دوست خاندان سلطنتی به اتهام تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2020
دستگیری دوست خاندان سلطنتی به اتهام تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال
وی خاطرنشان کرد که دادگاه یک روز پیش از این، مدت حبس 22 متهم را تا 4 اکتبر تمدید کرد و پرونده بقیه در آینده نزدیک بررسی خواهد شد.
قربانی این جنایت ، ساکن منطقه دومبیوالی در شرق هند، از ژانویه تا سپتامبر امسال مورد تجاوزهای جنسی مکرر قرار گرفته  تا اینکه بالاخره این جنایت به پلیس اطلاع داد. به گفته پلیس ، اولین متجاوز به این دختر فردی بود که با او رابطه داشت. این مرد دختر را تهدید کرد که در صورت مقاومت در برابر تجاوزهای مکرر جنسی، فیلم مربوطه را منتشر کند و بعداً این فیلم را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار داد. گروه جنایتکاران شامل افراد 20 تا 25 ساله و همچنین دو کودک خردسال است.
رسانه های محلی این جنایت را "پرونده تجاوز در دومبیالی" ، شبیه به " پرونده  نیربهایا" تجاوز به یک دختر دانشجوی پیراپزشکی در سال 2012 نامیده اند.
"پرونده نیربهایا" در هند بازتاب گسترده اجتماعی داشت . تجاوز جنسی به دختر دانشجوو مرگ متعاقب آن دختر منجر به اعتراضات گسترده ای در شهرهای مختلف هند شد ؛ در دهلی نو ، دانشجویان سعی کردند به کاخ ریاست جمهوری نفوذ کنند که منجر به درگیری با پلیس و کشته شدن یک افسر نیروی انتظامی شد. بدر سال 2013  تحت فشار مردم  
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала