ایران برنامه هایی را برای مقابله با تهدیدات اسرائیل آماده کرده است

© REUTERS / Amir Cohenایران برنامه هایی را برای مقابله با تهدیدات اسرائیل آماده کرده است
ایران برنامه هایی را برای مقابله با تهدیدات اسرائیل آماده کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
مقام آگاه در حوزه دفاعی ایران: از مراکز حساس و راهبردی اسرائیل اطلاعات کاملی در دست داریم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، یک مقام آگاه دفاعی وابسته به ستاد مرکزی خاتم الانبیاء اعلام کرد: اسرائیل هنوز به عنوان منبع اصلی تهدیدها و خطرات در غرب آسیا به دلیل حمایت هایی که از ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی دریافت می کند محسوب می شود.
رسانه ها خبر از افتتاح سفارتخانه اسرائیل در منامنه در آینده نزدیک دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
رسانه ها خبر از افتتاح سفارتخانه اسرائیل در منامنه در آینده نزدیک دادند
وی افزود: "دست پر ما به‌لحاظ وجود سناریو‌های متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبود‌های اطلاعاتی به شفافیت در دسترسی بالا تبدیل کرده است؛ مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم".
این مقام ارشد دفاعی با تأکید بر اینکه "هم‌اکنون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کنند"، ادامه داد: عمده هزینه‌های مالی، انسانی و شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه به‌ویژه طی دو دهه اخیر، به‌دلیل پیروی از استراتژی‌ها و خواسته‌های اسرائیل است.
وی همچنین تأکید کرد: رابطه اسرائیل و آمریکا به‌زودی به یک رابطه باخت ـ باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مؤلفه‌های این رویداد را نشان خواهیم داد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала